Voi, mitä oikein tapahtui? :|Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Ja viime kesän onnettomuus jätti kylmät väreet kolmipyöräisiä vaunuja kohtaan... :'(
Kun sillä venäläisellä perheellä vaunut rullasivat järveen ja pikkuvauva hukkui. :'( Tapahtuis siis Suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:Voi, mitä oikein tapahtui? :|Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Ja viime kesän onnettomuus jätti kylmät väreet kolmipyöräisiä vaunuja kohtaan... :'(
Ja sehän johtui just nimenomaan siitä että olivat kolmipyöräiset??!! melkosia yleistyksiä taas...Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Kun sillä venäläisellä perheellä vaunut rullasivat järveen ja pikkuvauva hukkui. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:Voi, mitä oikein tapahtui? :|Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Ja viime kesän onnettomuus jätti kylmät väreet kolmipyöräisiä vaunuja kohtaan... :'(
Silloin todettiin vaunujen lukitus heikoksi, ja olivat kolmipyöräset.
Missäs niin lukee?Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja sehän johtui just nimenomaan siitä että olivat kolmipyöräiset??!! melkosia yleistyksiä taas...Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Kun sillä venäläisellä perheellä vaunut rullasivat järveen ja pikkuvauva hukkui. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:Voi, mitä oikein tapahtui? :|Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Ja viime kesän onnettomuus jätti kylmät väreet kolmipyöräisiä vaunuja kohtaan... :'(
ne vaunut näytti kummalisilta matkavaunuilta.Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Missäs niin lukee?Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja sehän johtui just nimenomaan siitä että olivat kolmipyöräiset??!! melkosia yleistyksiä taas...Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Kun sillä venäläisellä perheellä vaunut rullasivat järveen ja pikkuvauva hukkui. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:Voi, mitä oikein tapahtui? :|Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Ja viime kesän onnettomuus jätti kylmät väreet kolmipyöräisiä vaunuja kohtaan... :'(
Ulos kerrostalossa?Alkuperäinen kirjoittaja m:se onnettomuus niillä venäläisillä ei johtunut mistään kolmipyöräisistä, olivat kuule ihan itse jättänyt lapsen pihalle kerrostalossa? ulos mäen päälle ja lman jarruA, että näin, siinä ei vaunumerkillä ollut mitään yhteyttä hyvät hyssykät sebtään !
Eihän tässä merkistä ole puhuttukaan.Alkuperäinen kirjoittaja m:se onnettomuus niillä venäläisillä ei johtunut mistään kolmipyöräisistä, olivat kuule ihan itse jättänyt lapsen pihalle kerrostalossa? ulos mäen päälle ja lman jarruA, että näin, siinä ei vaunumerkillä ollut mitään yhteyttä hyvät hyssykät sebtään !
Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Ulos kerrostalossa?Alkuperäinen kirjoittaja m:se onnettomuus niillä venäläisillä ei johtunut mistään kolmipyöräisistä, olivat kuule ihan itse jättänyt lapsen pihalle kerrostalossa? ulos mäen päälle ja lman jarruA, että näin, siinä ei vaunumerkillä ollut mitään yhteyttä hyvät hyssykät sebtään !
Puhutaan ilmeisesti eri tapauksesta.Tässä tapauksessa vastasyntynyt vauva nukkui OMAKOTITALON pihassa vaunuissaan, ja oli ilmeisesti kääntyillyt tms. ja vaunut lähteneet liikkeelle.jarru ei ilmeisesti ollut päällä ja vaunut pujottelivat suht pitkän matkan veteen ja kaatuivat.Vauva hukkui ja kuoli. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:^^ Itse asiassa olen miettinyt Gessleineja, mutta nelirenkaisia, joihin saa vaihdettua tarvittaessa pienemmät kääntyvät etupyörät. Se voisi olla ainakin ratas-vaiheessa kätevä.
Puolivuotias pikkulapsi löydettiin hukkuneena tiistaina illalla kello 18 aikaan Kangasniemen Suurolankylällä rantavedestä. Järkyttävän löydön tekivät vanhemmat, jotka yrittivät tuloksetta elvyttää lastaan.Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:Ulos kerrostalossa?Alkuperäinen kirjoittaja m:se onnettomuus niillä venäläisillä ei johtunut mistään kolmipyöräisistä, olivat kuule ihan itse jättänyt lapsen pihalle kerrostalossa? ulos mäen päälle ja lman jarruA, että näin, siinä ei vaunumerkillä ollut mitään yhteyttä hyvät hyssykät sebtään !
Puhutaan ilmeisesti eri tapauksesta.Tässä tapauksessa vastasyntynyt vauva nukkui OMAKOTITALON pihassa vaunuissaan, ja oli ilmeisesti kääntyillyt tms. ja vaunut lähteneet liikkeelle.jarru ei ilmeisesti ollut päällä ja vaunut pujottelivat suht pitkän matkan veteen ja kaatuivat.Vauva hukkui ja kuoli. :'(
ei kun se oli vuokrarivitalo /omakotitalo mäen päällä!