J
"Jiit"
Vieras
Plussasin vasta ja meille siis tulossa kolmas lapsi. Lapset nyt 6 ja 4 eli kolmosen syntyessä esikoinen on jo 7. Lapsilukumme piti jäädä kahteen joten nyt on pää aikas pyörällä. Itkettää ja naurattaa. Eniten tässä harmistuttaa ajankohta, koska mun piti valmistua uuteen ammaattiin 28.5 ja laskurin mukaan la. on 12.5. eli valmistuminen jää. Voinhan toki suorittaa koulun myöhemmin loppuun. Mua nyt tän koulun takia harmittaa siis se että se jää roikkuun, kun tuskin pystyn mitenkään valmistuun. Myös supinat ihmisten keskuudessa vahinkolapsesta kauhistuttaa. Jokainen nyt osaa laskea ja päätellä ettei tämä kai kovin harkittu ollut. Niin hullua kuin se onkin mietin myös oman ätitini reaktiota ja olen sentäs 31 v. Hullua.
Mutta siis pää on nyt todella pyörryksissä ja kaipaisin kolman lasten vanhemmilta varsinkin niitä positiivisia puolia kun lapsia kolme. Entäs meijän tulevat ikäerot?
Toki negojakin saa kertoa mutta eiköhän niitä nyt pyöri jo valmiikis mielessä.
Mutta siis pää on nyt todella pyörryksissä ja kaipaisin kolman lasten vanhemmilta varsinkin niitä positiivisia puolia kun lapsia kolme. Entäs meijän tulevat ikäerot?
Toki negojakin saa kertoa mutta eiköhän niitä nyt pyöri jo valmiikis mielessä.