Kolmen kimppa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivhos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sivhos

Vieras
Olen fantasioinut,kaksi miestä ja nainen.Nussin naista takaapäin,toinen mies muna kovana edessä,ja nainen imuttaa.Tekis mieli ottaa kaverin heppi käsittelyyn ja imuttaa naisen kanssa vuorollaan.Saman haluaisin kokea kun kaveri on pukilla.Olenko pervo?

Ai sinä vaan fantasioit? Minäpäs olen kokenut tuon ihan itse! Olin kerran jatkoilla kahden ihanan poliisin kanssa hotelli huoneessa ja ai jai miten oli kiimasta ja ihanaa....ne kunnolla pamputti mua ja sain kahta ihanaa mulkkua joka reikään! Ihanaa muistella näin jälkikäteen ja suosittelen kokeilemaan kimppakivaa!

Tuollaisesta samanmoisesta kombinaatiosta on haaveiltu täälläkin. Vaikeutena on mielestäni löytää kaksi miestä jotka eivät toistensa kosketusta tai juuri tuota suihin ottoa vierastaisi. Kuumana kävisi sessio jos miehetkin imuttaisivat toisiaan.

Sallinet "Nainenvm.62:)" olla hiukan utelias. Mitenkä oli, olivatko kaverukset ns. sinut itsensä kanssa, ei ujostelua eikä jäykkää tunnelmaa? Kuvauksestasi päätellen sinuun keskityttiin kiitettävästi, koskettelivatko miehet toisiaan j.n.e?

Minulla. Miehet imisivät ja hellisivät toistensa kaluja, ja tietty minua. Yksi nuolisi klittaa, ja samalla voisi imuttaa mua panevan kalua jne...välillä vaihtaisivat vuoroja. Miesten peput saa olla rauhassa, mutta ei sormilta ja pikku dildoilta.. :)))

Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Oma fantasiani kolmen kimpassa stoppaa pelkkään peniksen imutteluun.Miehen kanssa rakastelu ei satu minun pirtaan.Seksikiihkossa voi hiukan irroitella.

Olisko teillä (miehillä) nahkahousut ja korkkarit päällä?

Hyacinth pääsi asiaan.

Poikasena teltassa koskettelimme kaverin kanssa lyhyesti toisiamme, mutta enempääm ei ollut silloin viettiä eikä rohkeutta. Tytöt kiinnostivat enemmän.

Nyt jo aikaa aviossa oltua on alkanut kiinnostaa kokeilla, mutta ei vaan ole tullut mahdollisuutta. Vaimo ei ole ollenkaan ottautunut ajatukselle kun olen joskus vihjaissut

Alkuperäinen kirjoittaja Definitely maybe:
Tuollaisesta samanmoisesta kombinaatiosta on haaveiltu täälläkin. Vaikeutena on mielestäni löytää kaksi miestä jotka eivät toistensa kosketusta tai juuri tuota suihin ottoa vierastaisi. Kuumana kävisi sessio jos miehetkin imuttaisivat toisiaan.

hyvä Mebeline.
Etkö osaa lukea?
Poliisi on vastaus. Ne ei karta miehen koskettelua ja imuttelua

Haluaisin kokeilla juuri tuota imuttelua kolmen kimpassa. Nainen olis pääasiassa, mutta siinä samalla vois kokeilla samaa sukupuolta imuttaa. Suuseksiä ihan kaikkien kesken. Nyt ei tarvittais enää kun se toinen mies;)

Mies haaveilee tuollaisesta 2miestä+1nainen=mahtavaa. Kuinka on miehet onko tämä monen unelma? (En ole uskaltanut kysyä partneriltani.)

Kait olen luullut että miehet eniten unelmoivat (vähintään) 2naista+1mies jutuista. Mikähän on totuus ;-))

Alkuperäinen kirjoittaja Hyacinth:
Mies haaveilee tuollaisesta 2miestä+1nainen=mahtavaa. Kuinka on miehet onko tämä monen unelma? (En ole uskaltanut kysyä partneriltani.)

Kait olen luullut että miehet eniten unelmoivat (vähintään) 2naista+1mies jutuista. Mikähän on totuus ;-))

Yleenä meitä on vaan kaksi, mutta kolmeakin on kokeiltu.

itseänikin miehenä kiinnostaisi kovasti kokeilla tuollaista kimppaa. Mulla on muutama aika hätäinen kokemus suuseksistä toisen miehen kanssa ja ainakin silloin tykkäsin ottaa spermat suuhun asti.. olisi todella kiihottavaa tehdä se samalla kun nussisi naista!

itseänikin miehenä kiinnostaisi kovasti kokeilla tuollaista kimppaa. Mulla on muutama aika hätäinen kokemus suuseksistä toisen miehen kanssa ja ainakin silloin tykkäsin ottaa spermat suuhun asti.. olisi todella kiihottavaa tehdä se samalla kun nussisi naista!

Katsokaa free bi sex.Siellä osaavat herkutella seksirintamalla.Tollasissa sessioissa voisi maalaispoikakin saada orgasmin.Miksei maalaistyttökin.

Viimeksi muokattu:
Katsokaa free bi sex.Siellä osaavat herkutella seksirintamalla.Tollasissa sessioissa voisi maalaispoikakin saada orgasmin.Miksei maalaistyttökin.
Sanos muuta. Kaiken näköiset väittävät näiden tautia tulevan. Ei pidä totta. C-hepatiittikin jos vain ihan vain tartuu, kestää kuitenkin yli 10 v ennenkuin maksa poksahtaa.

Viimeksi muokattu: