"Rane"
Saisi nyt edes vaimon mukaan sessioihin.. Alkaa tämä yksin parisuhteessa eläminen hissukseen tympiä.
Meillä mieskin haluaa nähdä kun minä saan kahta miestä yhtä aikaa.Miksi mies ja kaksi naista olisi automaattisesti miehen halujen toteuttamista?
Meillä mies haluaa melkein joa viikonloppu panna minua toisen miehen kanssa.Harrastaako joku näitä säännöllisesti? Ja onko se yleensä miehen halujen toteuttamista. Eli yleensä mies ja kaksi naista? Ihmettelen vaan kun tulee usein vastaan, mutta vaikee kuvitelle melkein kenestäkään että tämmösiä puuhastelis.
eks olis halunnut niin että kaksi miestä ja nainen. mutta minua ei kiinnostanut. toki olihan ajatus hieman kutkuttava, mutta kuitenkin.
Mitä reikää sulla kutkutti eniten?eks olis halunnut niin että kaksi miestä ja nainen. mutta minua ei kiinnostanut. toki olihan ajatus hieman kutkuttava, mutta kuitenkin.
Aika homo kysymys.Oisko se duunannut sitä ukkoakin?
Ihan hetero pohjalta toimitaan..Oisko se duunannut sitä ukkoakin?
Koska kaksi miestä on homoa!Miksi mies ja kaksi naista olisi automaattisesti miehen halujen toteuttamista?
en tiiä, ei niin pitkällä oltu, että ois ollu tiedossa tää koimas henkilöOisko se duunannut sitä ukkoakin?
Näin on. Yksi mies ja naisia voi olla vaikka 20. Mutta jos 2 miestä, se on umpihomoa!Koska kaksi miestä on homoa!
Me ollaan nyt aateltu kokeilla ryhmäseksiä, mutta me halutaan mukaan toinen mies, sekä mun että mieheni toiveesta.
Kun olimme kohta 50v niin tutustuimme kolmen kimppaan ja harrastettiin kerran kuukaudessa ja se vain paransi liittoaMinun mies haluaa toisen miehen minua panemaan kimpassa ja olen suostunut yhden ystävämme kanssa seksi suhteeseen.
Kaksi vuotta kimppaa ja olen tottunut kahteen mieheen sängyssäni melkein joka viikonloppu ja joskus myös viikollakin.
Kaksi miestä ja vaimo välissä ,siellä tapahtuu ihania hetkiä. Kun olimme ensikertaa kolmistaan ja vaimoni oli minun ja kaverini välissä yöllä nukkuessamme Yöllä heräsin kun vaimoni nukkui minuun päin minun kainalossa ja hänellä tuntui olevan hengitys katkoksia. Tunnustelin hetken tapausta ja hetken pästä alkoi katkokset lisääntyä ja vaimoni vartalo alkoi nytkähtelemään. Yllätyksekseni huomasin kaverin alkavan hoitelemaan vaimoani takaapäin ja jatkoi aivan ihanaan orgasmiin asti. Siinä vähän ajan kuluttua vaimoni kuiskasi korvaani ,minulle tuli taas !!Meillä mies haluaa melkein joa viikonloppu panna minua toisen miehen kanssa.
Nykyään olen tottunut olemaan kahden pantavana että kaipaan jo itsekin kahta tai kolmea miestä leikkimään kanssani.
Me ollaan emännän kaa harrastettu säännöllisesti seksiä miehen kaa ja ollu kiihottavaa kattoa ku emäntä saa vierasta miestäHarrastaako joku näitä säännöllisesti? Ja onko se yleensä miehen halujen toteuttamista. Eli yleensä mies ja kaksi naista? Ihmettelen vaan kun tulee usein vastaan, mutta vaikee kuvitelle melkein kenestäkään että tämmösiä puuhastelis.
IhanaaKaksi miestä ja vaimo välissä ,siellä tapahtuu ihania hetkiä. Kun olimme ensikertaa kolmistaan ja vaimoni oli minun ja kaverini välissä yöllä nukkuessamme Yöllä heräsin kun vaimoni nukkui minuun päin minun kainalossa ja hänellä tuntui olevan hengitys katkoksia. Tunnustelin hetken tapausta ja hetken pästä alkoi katkokset lisääntyä ja vaimoni vartalo alkoi nytkähtelemään. Yllätyksekseni huomasin kaverin alkavan hoitelemaan vaimoani takaapäin ja jatkoi aivan ihanaan orgasmiin asti. Siinä vähän ajan kuluttua vaimoni kuiskasi korvaani ,minulle tuli taas !!