Kolmen kimppa?

  • Viestiketjun aloittaja "Maare"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="alma";26307015]Eikö nyt pettäminen ihan jo sanana kerro kaiken oleellisen? Siinä petetään sen kumppanin luottamus harrastamalla seksiä jonkun muun kanssa. Kimppakivassa harrastetaan yhdessä seksiä yhdessä valitun ihmisen kanssa. Kimppakiva on mielestäni "vain" seksiä, pettäminen jotain ihan muuta.[/QUOTE]

Mutta miksi tällaiset suhteet eivät ole ns vapaita suhteita, joissa kimppakivakin on sallittua? Miksi se loukkaa, jos kumppani menee yksinään vieraisiin? Miksi se edes määritellään kielletyksi ja täten pettämiseksi?
 
"alma"
[QUOTE="vieras";26307084]Mutta miksi tällaiset suhteet eivät ole ns vapaita suhteita, joissa kimppakivakin on sallittua? Miksi se loukkaa, jos kumppani menee yksinään vieraisiin? Miksi se edes määritellään kielletyksi ja täten pettämiseksi?[/QUOTE]

Ei minulla ole pienintäkään halua mennä kenenkään muun kanssa sänkyyn kahdestaan, enkä halua, että miehenikään menee. Sen sijaan meistä on kiva kokeilla yhdessä monenlaisia juttuja, kuten nyt tätä kimppakivaa.
 
Kimpan kokenut
Omasta puolestani voin sanoa, että kimppa kannattaa. Olemme äärimmäisen rakastunut pariskunta ja olemme sopineet olevamme yhdessä elämämme loppuun saakka. Minun sairaudesta (mies) johtuen seksielämämme olisi ollut pelkästään käsin ja suulla hyväilyä.Halusin, että rakas vaimoni saa muutakin ja siksi päädyimme nuoreen rakastajaan joka käy meillä silloin tällöin. Olen mukana aktissa minkä pystyn ja olen onnellinen kun vaimo nauttii. Rakkaus tulee meidän parisuhteesta ja fyysinen nautinto nuoresta miehestä.
 
eipä niin kiinnosta
Ei olisi kiva huomata et ukko jyystää ihan onnellisena muijaa ja meikälle jää vain sivusta katominen :(. Kaverille oli käynyt näin. Tai voisi käydä toisinpäinkin, ukko jätetään ulkopuolelle. Naisen tai miehen kanssa.
 
Harrastaako joku näitä säännöllisesti? Ja onko se yleensä miehen halujen toteuttamista. Eli yleensä mies ja kaksi naista? Ihmettelen vaan kun tulee usein vastaan, mutta vaikee kuvitelle melkein kenestäkään että tämmösiä puuhastelis.
Meillä mies haluaa melkein joa viikonloppu panna minua toisen miehen kanssa.
Nykyään olen tottunut olemaan kahden pantavana että kaipaan jo itsekin kahta tai kolmea miestä leikkimään kanssani.
 
r0s
Harrastaminen on tyhmä sana ja pitää todeta, että parikin kertaa olen, tavalla tai toisella, ollut mukana tapahtumassa missä mies ei halua osallistua kuin katsomalla.

Ja siltä varalta, että eräs herkullinen tummasilmäinen italialasikaunotar tähän ketjuun sattuisi näitä lukemaan, lämmin *halaus* roosalta ja muutama suukko päälle. <3
 
r0s
Kaksi miestä on kyllä kutkutttava kokemus, jos kumpikin haluaa tyydyttää naista ja myös tietää miten.


Mä juutuin tähän ketjuun ku muu palsta on täynnä jotain tyjänpäiväistä maahanmuuttajapälätystä.
 
Minun mies haluaa toisen miehen minua panemaan kimpassa ja olen suostunut yhden ystävämme kanssa seksi suhteeseen.
Kaksi vuotta kimppaa ja olen tottunut kahteen mieheen sängyssäni melkein joka viikonloppu ja joskus myös viikollakin.
 
vierailija
Meillä mies haluaa melkein joa viikonloppu panna minua toisen miehen kanssa.
Nykyään olen tottunut olemaan kahden pantavana että kaipaan jo itsekin kahta tai kolmea miestä leikkimään kanssani.
Kaksi miestä ja vaimo välissä ,siellä tapahtuu ihania hetkiä. Kun olimme ensikertaa kolmistaan ja vaimoni oli minun ja kaverini välissä yöllä nukkuessamme Yöllä heräsin kun vaimoni nukkui minuun päin minun kainalossa ja hänellä tuntui olevan hengitys katkoksia. Tunnustelin hetken tapausta ja hetken pästä alkoi katkokset lisääntyä ja vaimoni vartalo alkoi nytkähtelemään. Yllätyksekseni huomasin kaverin alkavan hoitelemaan vaimoani takaapäin ja jatkoi aivan ihanaan orgasmiin asti. Siinä vähän ajan kuluttua vaimoni kuiskasi korvaani ,minulle tuli taas !!
 
9MM
No jos on pakko harrastaa kolmen kimppaa ni huomioikaa enempi teijän ykköstä ekalla kerralla mä innostuin ehkä liikaa siitä toisesta naisesta ja se aiheutti harmii tyttikselle innostuin liikaa. Mut homma meni näin et tää toinen nainen sanoi ja kysyi multa voinko sormettaa mun tyttistä ja sanoin ei haittaa et sormeta vaan sit ne pyys mut mukaan ja mä olin liian innokas. Siin on vaaran paikat vaik ajatuksena kiihottaa.
 

Yhteistyössä