Kolme-viisi 9-11 vuotiasta tyttöä aikoo pitää kesällä kerhoa 7kk-6v ikäisille kavereilleen

Ihan innoissaan kävivät esittelemässä, mitä ovat suunnitelleet. Eivät meinanneet housuissaan pysyä. "Olispa jo kesä!" huudahtivat monta kertaa. :D

Meinaavan arkipäivisin ottaa yhtensä 7 lasta hoidettavakseen 11-15 välisenä aikana. Pitävät tukikohtaa yhden tytön kotona (alle 100m meiltä) ja perivät 5e/viikko. Ensin meinasivat että 4e, mutta sanoin että teillä on alihinta, kun aikovat välipalat niillä rahoilla ostaa.

Vähän varuillani olen tämän homman kanssa. En kyllä millekään retkille ajatellu päästää ilman aikuisten valvontaa. Mutta muuten kuulostaa ihan hauskalta jutulta ja en kyllä kotoa aio poistua siksi aikaa. Ainakaan kovin kauaksi. Niillä on siellä nuorin lapsi 7kk silloin kesällä, pari 1 vuotiasta, yksi 3vuotias ja pari 5-6 vuotiasta. Aikuisiakin siellä on paikalla, mutta nämä tytöt aikoo hoitaa ite lapset. :D

Mulla ihan naurattaa. ite ana suunnittelin samanlaisia juttuja samanikäisenä ja aloin sen ikäisenä käydä iltaisin sukulaisilla lapsenlikkana. Omiani olen kumminki arka antamaan. :whistle:
 
Vierain
Minun tytär on 10 v, en uskaltaisi antaa puitää kerhoa-jos jotain sattuu, mitä sitten? Aika pieniltä kerhotädit kuulostavat... :)

Ja en suostuisi siihenkään, että tämä kerho toimisi meillä. Kokisin sitten olevani vastuussa hoidettavista, ja haluan olla lomani lomalla.

Mutta onnea pienille kerhotädeille kuitenkin :)
 
enpä ottais omille kontille
noiden kaitsemiseen tarvittais vähintään kaksi koulutettua pphtakin..

yksi max 1,5lasta per kerhotäti. miten joku voi antaa edes 7kk ikäisen hoitoon lapsille 4tunniksi?

anteeks mut oon ihan :O :O :O ..ja joo, tiedän et ennen lapset vahti toisiaa, mut silloin olikin maatila ja sata hehtaaria peltoa, kaks puuheppaa ja vähempi muita riskejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Kuka antaa 7kk ikäisen? Mutta kiva idea tytöillä, antaa heidän kokeilla jos on aikuiset paikalla. Luulen kuitenkin, että tytöt kypsyy jo viikossa :D
:LOL:
Alko ne sitte korjailla, että ei ole ihan joka viikko, kun on heilläkin loma :D

No joo, varauksia on minullakin kyllä. Tämä 7kk taitaa olla yhden tytön serkku. Muutenkin pari serkkua. Ajattelin kyllä varotella noin monesta pienestä. Niitä pieniä on lähinnä sen takia, että pienet on parin tytön mielestä niin ihania ja tämä tyttö, jonka kotona ne on, on tosissaan ihastunu vauvoihin ja on tosi hyvä niiden kanssa. Kakkapyllyt kumminki vähän kauhistuttaa. :D Paljolti veikkaan että tuohon kerhoajalle sattuu pienillä päikkärit. :D

No olen kumminkin hälytysvalmiudessa ite koko ajan... :whistle:
 

Yhteistyössä