Kolme rottaa <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
On jo siis napsahtanut loukkuihin.
Ihan tulee sellainen mukava tunne, kun satulahuoneessa on aamulla loukut täynnä raatoja.

Lapset odottaa joka-aamuista joulukalenterin avaamista innolla. Mä odotan vähintään yhtä innoissani, kuinka moneen ansaan on joku jäykistynyt yön mittaan :heart:

(Että sellasta tänään, mitäs teille :D?)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä aattelin, että sä oot ottanu rottia lemmikiksi :D

Ei tartte.
Ne on ihan itse päättäneet ruveta mun "lemmikeiksi".

Toisaalta, mulla on vähän kuin oma joulukalenteri nyt sitten :laugh:

Pienestähän sitä taas tulee riemua revittyä, mutta mä kyllä ihan rehellisesti rakastan sitä näkyä, kun sinne on joku jumittunut loukkuun :snotty:

Tiedän tuon tunteen :D meillä on onneks kissat tehneet selvää niistä parista rotasta jotka on vuosien saatossa talliin eksyny, mut hiiriä riittää vaikka muille jakaa :kieh: eikä ne pirulaiset ees mee loukkuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ota tallikissa ni ei tarvii raatoja irrotella. Tosin sit saa siivota puoliksi syötyjä pitkin lattioita...

Mulla on jo kissa. (Tai 4, mutta noita pieniä en päästä pihalle ennen kuin on leikattu.)

Kyllä se jonkun rotan nappaa joskus ja jouluna, mutta kun satulahuone on pieni, ja kanala siinä vieressä, niin ei se riitä.

Niitä koloja vaanimallahan se saa kiinni jos saa, mutta kun siellä menee putkia ja koloja siellä ja täällä, niin nyt pidetään loukkuja vähän aikaa eikä päästetä kattia sinne ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ihan tulee sellainen mukava tunne, kun satulahuoneessa on aamulla loukut täynnä raatoja.

Lapset odottaa joka-aamuista joulukalenterin avaamista innolla. Mä odotan vähintään yhtä innoissani, kuinka moneen ansaan on joku jäykistynyt yön mittaan :heart:

Kertoo jollain tapaa sairaasta luonteestasi tuo. Ei kukaan normaali ihminen nauti kuin eläin (mikä tahansa eläin) kuolee ja meuhkaa siitä jossain palstalla. Pakkohan rottia on hävittää, mutta aika harva siitä nautintoa saa. Otapa yhteyttä lääkäriin ja avaudu sille. Oksettaa tuollainen aikuisen ?? ihmisen käytös.

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Tiedän tuon tunteen :D meillä on onneks kissat tehneet selvää niistä parista rotasta jotka on vuosien saatossa talliin eksyny, mut hiiriä riittää vaikka muille jakaa :kieh: eikä ne pirulaiset ees mee loukkuihin.

Meillähän tuo kanala on se, mikä niitä elukoita "kerää" vähän ongelmaksi asti.
Ja sinne kun ei oikein voi kissaakaan päästää :whistle:

Nyt ne siimahännät on vaan levittäytyneet satulahuoneenkin puolelle tosi tehokkaasti, ja se ihan "pikkasen" syö hermoja |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tuula:

Kertoo jollain tapaa sairaasta luonteestasi tuo. Ei kukaan normaali ihminen nauti kuin eläin (mikä tahansa eläin) kuolee ja meuhkaa siitä jossain palstalla. Pakkohan rottia on hävittää, mutta aika harva siitä nautintoa saa. Otapa yhteyttä lääkäriin ja avaudu sille. Oksettaa tuollainen aikuisen ?? ihmisen käytös.
Häh!? Jos meillä ravaisi hiiriä vaikka sisällä ni tasan hyppisin riemusta kun tapaisin jyrsijän joku aamu hengettömänä satimesta. Ja iloinen olen myös nyt kun kissa ulkona kantaa nurkista saamiaan hiiriä mun luo. Inhoan hiiriä, niiden sotkemista, tuhoamista ja hajua.

Mietipä omalle kohdalle:

Ne syö ja paskoo hevosten ruuat, joihin mulla menee ihan kiitettävä summa rahaa.
Ne hajottaa ja kuskaa pesän lämmikkeeksi kaiken pehmeän, mukaanlukien loimet, satulahuovat, suojat.... Niissäkin on ihan jokunen satanen selvää rahaa kiinni, ja uusiin saan sitten sijoittaa kun kaikki romppeet on päreinä.

Ne silppuaa pitkin lattiaa styrox-levyt, joiden olisi tarkoitus pitää vesipumppu lämpimänä, ja sen vesipumpun tehtävä on mm. pumpata talliin ja tänne sisään vettä viiden ihmisen, kuuden hevosen ja sekalaisen muun eläinlauman tarpeisiin... Ei ihan hirveesti nappaa ajatus lähteä tuolta puolen kilsan päästä kaivolta kantamaan sitä vettä jos pumppu jäätyy/hajoaa.
Puhumattakaan ihan jo siitä sotkusta, mikä siitä saamarin styrox-silpusta tulee.

En ajatellut keskustella lääkärin kanssa, en. Aion edelleen olla tyytyväinen jokaiseen raatoon, jonka kiinni saan.

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:

peesi

Tehkää ihan rauhassa vaan ihmisistä luonneanalyysejä sen mukaan, mitä ne netissä tarinoi. Ei paljon heilauta.

Mä nyt vaan olen kertakaikkisen tyytyväinen, että päätyvät hengettömiksi.

Olishan se tietysti kiva järjestää hautajaiset jokaiselle oikein messevin menoin. Muttei oikein rahkeet riitä.

Tai vaihtoehtoisesti voishan niiden antaa rellestää... Kunhan kaikki villa-, ja fleecemateriaali on tuhottu, ne varmaan siirtyy repimään kaiken nahkaisen.
Ja siinä sitten hieron käsiäni yhteen tyytyväisenä, kun ruvetaan jo puhumaan tuhansista euroista satuloide, suitsien ja valjaiden päätyessä rottien lämmikkeeksi. Ihanaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:

Meillähän tuo kanala on se, mikä niitä elukoita "kerää" vähän ongelmaksi asti.
Ja sinne kun ei oikein voi kissaakaan päästää :whistle:

Nyt ne siimahännät on vaan levittäytyneet satulahuoneenkin puolelle tosi tehokkaasti, ja se ihan "pikkasen" syö hermoja |O

Meillä on onneksi kanala sen verran kaukana tallista, et jos niitä siellä pyörii, niin eivät ole talliin eksyneet. Meidän 2 tallikissaa on läskejä ku mitkä, eikä oikein muu ruoka maistu kun masut täynnä hiiriä, mutta ei tunnu riittävän. Viime talvena hiiret kävi nakertelemassa suitsia :o ja muutama viikko sitten totesin etä meidä kattilakaapissa oli käyny hiiriä :x alkaa mennä pikkasin yli sietokyvyn kun änkevät joka paikkaan..

Yhteistyössä