kolme päivää siivosin tätä asuntoa (jota pitäisi kodiksi kutsua ) nyt kaikki paikat ihan sotkuiset ja koiran karvaa kilokaupalla!!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
kahden karvakasan omistaja
Olen luovuttanut jo ajat sitten. Imuroin kerran viikossa ja loppuaika ollaan karvoissa. Mitä vaikuttaa joka päivä siivota, kun aamuimuroinnin jälkeen illalla on jo pallerot nurkissa.
 
aurinkoista päivää
meillä aamulla oli vastassa sontainen kylpyhuone,, kissa kakannu lattialle ja koira pissannu.. kissan laatikot haisi ja mulla pahoinvointia raskaudesta johtuen.. kyllä pisti itkuksi!! Jaksuja vaan sen siivoomisen kanssa.. mut mäkin taidan yrittää lähtee pihalle, pakko kusettaa koira ja muksutkin sais juosta hetken hulluna pitkin pihaa!!
 
-Jonttu-
Meidän elämä helpottui hieman sellaisen rikkaimurin ansiosta. Ei tarvitse joka karvapalleroa varten kaivaa imuria kaapista. Sen kuin vetäisee äkkiä sen rikkaimuriin piiloon :)
 
äiti kahden
meillä myös on likaista ja sotkuista :(
siivoan kaksi kertaa viikossa kunnolla,muuten otan pikaimurin joka pävä.
meillä kissa ja kissankarvaa riittää.
lapset ne levittelee lelut sikin sokin joka paikkaan,ei auta mikään muu kun siivoilla.jos olisin rikas niin hankkisin siivouspalvelun joka kävisi kerran viikossa kuuraamassa kämpän tiptop kuntoon.
kauan se ei kuitenkaan olisi siisti.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenvire:
Kuulostaa niin tutulta. Montakohan kertaa olen uhannut ajaa tuon koiran kaljuksi? :xmas:
Imuri meinasi mennä pääsiäisenä tukkoon kun karvakasat niin isoja, vaikka useasti viikossa imuroin.
 
vieras
Mene vaan tuulettumaan.Minä tykkään siivoamisesta niin kovasti että meinaa olla välillä miettimistä mitä siivois :) Koiralla on karvanlähtöaika ja kurakelit tekee tehtävänsä,kyllä se helpottaa :)
 
nyt kun toi rapakausi on alkanut niin tanssitan imurii parikin kertaa päivässä.... koirulii harjaan joka päivä niin jää enimmät karvat ulos.... siihen vaan tottuu.... mutta siivouksen jälkeen se hetki kun kaikki on puhdasta se on ihanaa vaikkei kestäisikään kun sen hetken
 
AnniHelena71harmaana
Kyllä muakin v....tuttaa harva se päivä tuo hiekka joka koirasta kantautuu sekä tajuton määrä karvaa (kultsu). Ennen lapsia ei niin rassannut mutta kun on 3 v ja ryömiväikäinen niin ällöttää kun joutuvat pyörimään likaisilla lattioilla ja hiekkaa kantautuu näillä keleillä ihna joka lenkityksen jälkeen. En mä kyllä jaksa imuria 2 x päivässä ottaa esiin, muutaman kerran viikossa. Harjan ja rikkalapion kanssa otan väleillä. Koira on jo 9 v. joten ei se enää loputtomiin meillä ole (ja rakashan se on) mutta tuon lähdettyä koirien taivaseen, meille ei varmaan uutta tule.
 
Meilläkin surraa imuri joskus parikin kertaa päivässä.. Lapset kun syö iltapalaksi leivät, on murusia koko keittiö täynnä |O Joskus meilläkin pakataan kamppeet ja mennään mummolaan päiväksi piiloon loputonta kaaosta :D
 
AnniHelena71harmaana
Lisäys: tänä aamuna tuli lisänä koiran oksennus, pureskeli perkules jotain kaarnanpaloja eilen ja tänä aamuna yökkäs ne ulos sappinesteiden kera, yeshh...
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Koira on jo 9 v. joten ei se enää loputtomiin meillä ole (ja rakashan se on) mutta tuon lähdettyä koirien taivaseen, meille ei varmaan uutta tule.
Kaikki mun tuntemani koiraihmiset ovat vannoneet ihan samaa asiaa. Mutta jo vuoden kuluttua edellisen kuolemasta kaikilla oli uusi koira :)
 
kotityöt ei ainakaan tekemällä lopu sen olen huomannut!!! Koitan pitää nk.yleis ilmeen kodissa siistinä ja se vaatii koko aikaista työskentelyä kun on noita pieniä lapsia. Mutta kaipa se on koti-äidin rooli!?
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Lisäys: tänä aamuna tuli lisänä koiran oksennus, pureskeli perkules jotain kaarnanpaloja eilen ja tänä aamuna yökkäs ne ulos sappinesteiden kera, yeshh...
tämä meilläkin hyvin yleistä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Kyllä muakin v....tuttaa harva se päivä tuo hiekka joka koirasta kantautuu sekä tajuton määrä karvaa (kultsu).

Meilläkin kultsu ja toisena labbis-pystykorva-coctail. Tästä sekarotuisesta lähtee paaalllljooon enempi karvaa, kai se on pystykorvan aluskarva, jota on kaikki paikat täynnä.

Virtuaalisia varapäreitä ap:lle.
 

Yhteistyössä