kolme lasta,kaksi isää,ero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen apinan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen apinan äiti

Vieras
hävettää. En jaksa kahden nuorimman lapsen isää. Hän kohtelee minua huonosti, syyllistää, valehtelee, töninytkin välillä. Pettämisestä en tiedä, oli yhdellä naisella kun piti olla pikkujouluissa ja ajeli kännissä kottiin alkuyöstä. Suuttui kun loukkaannuin enkä heti antanut anteeksi. Lapset 6,3 ja 1. Ei tässä kaikki mut en jaksa purkaa enempää. Mitä tekisitte? Jotenkin musertava ajatus olisi jäädä taas lasten kanssa yksin. Mitä vikaa mussa on ku kaikki suhteet menee näin? Jotenkin tosi kurja fiilis. Jos olis eka ero ja kaikkien lasten isä niin olisin jo lähtenyt.

Kerrankin palstalla joku nainen hetken epäilee että vika SAATTAA SITTENKIN OLLA ITSESSÄ. Harvinaista.

Sitä en ymmärrä että miksi, oi miksi niille luusereille on PAKKO ne jalat levittää ja imuroida spermat sinne AHNAASEEN römpsään? Miksi?

mies oli ihana ennen ensimmäistä yhteistä lastamme. Ei puhettakaan tämmöisestä käytöksestä, tämä alkoi kun keskimmäinen oli vajaa vuoden. Toinen yhteinen lapsi tuli kierukasta huolimatta. Ja ero on ollut kummankin mielessä jo pitkään. Ikävä kyllä tätä asiaa ei voi ymmärtää jos ei ole samankaltaisessa tilanteessa ollut. Aiemmin aattelin et jos mua kohdellaan joskus huonosti niin lähden. Nyt kun olen tässä tilanteessa niin ei se niin helppoa ole. Mies osaa olla myös mukava( eli mua viedään kuin pässiä narussa, tiedän :/ lapsia mietin et kuin säätämiseks tää menee jos erotaa.

ok. Oli ehkä virhe kirjottaa tänne mitään. My bad. Kyse oli lähinnä siitä et kuin säätämiseks tää menee jos lapset menee eri isille. Ja kyllä, hävettää, etten ole parempi ihmistuntija ja osaa ennustaa tulevaisuuteen että miten joku ihminen muuttuu.

Jos hankkisitte apua? En jaksa uskoa että vaihtamalla ainakaan parempaa löydät jos kerta vedät tuommoisia puoleesi. Tietysti mikään ulkopuolinen apu ei riitä kos ette kumpikaan löydä vikaa itsestänne.

perheneuvolassa käyty esikoisen ja isäpuolen suhteita jo setvimässä. Mies ei lähde enää toiste, koska häntä kuulemma määräillään siellä. Juu. Minussakin on vikaa. Pidän oman(kin) lapseni puolia enkä anna miehelle niin usein kuin haluaisi. Mökötänkin tarpeen tullen. En silti töni, hauku lapsille isää, syyllistä joka asiasta. Huomaatteko? Kommentit ovat juuri sellaisia, että tommoonen lortto levitelly jalkojasa jokaselle...! Just tämmöstä mä ajattelinki kuulevani jos eroan. Paskat siitä. Harjotelkaa te järkevät ihmiset vaikka lainalapsella vuoden päivät ja kattokaa et pysyykö mies samanlaisena ja hankkikaa vasta sit lapsia keskenänne ku tiedätte ;)

Älä välitä näistä ääliökommenteista. Kelle vaan voisi käydä noin, jos yksi parisuhde kaatuu niin miksi niin ei voisi käydä uudelleenkin. Se vaan on sitten surkeampaa kun on niitä lapsiakin siinä. Voin vaan kuvitella miten vaikealta tuo tilanne tuntuu. :( En tiedä mitä tekisin, olen itse miettinyt samaa että mitä tekisin jos joutuisin tuommoiseen tilanteeseen. Ei se tarkoita että sinussa on jokin vika.

Haluaako mies erota? Onko hän hyvä isä? Suhteessa on aina hyviä ja huonoja aikoja, pikkulapsiperheessä varsinkin väsyneenä käyttäytyy toista kohtaan väärin. Älä lasten takia jää huonoon liittoon mutta älä myöskään ensimmäisestä kriisistä lannistu. Paljon vaikuttaisi miten mies tilanteeseen suhtautuisi ja haluaisiko korjata tilanteen.

Lisäänpä vielä kun luin aloituksen jotenkin huonosti. Väkivaltaa en missään tilanteessa hyväksyisi. Jos joudut miestä pelkäämään niin sitten en kyllä enää miettisi vaan ryhtyisin etsimään uutta asuntoa. Pettäminen ja valehtelu olis mulle eronmerkkejä myös.

Millaisen mallin lapsetkin saavat tuollaiselta isältä, joka mm. tönii äitiä ja ajelee kännissä autolla?
Sorry, mutta kuulostaa näiden kommenttien perusteella sen verran perustavanlaatuiselta vialta miehessä nuo negatiiviset asiat, ettei mikään ammattiauttaja voi teitä auttaa, kun miehen asenne on muutenkin tuo, että häntä perheneuvolassakin "määräillään".

Sulla myös mahdollisesti ainakin huono miesmaku, joka kannattaa ihan jo olemassa olevien lasten vuoksi tiedostaa ja jättää jatkossa suhteilut niille, joille ne sopii.
Ellei sitten maku yhtäkkiä muutu parempaan.

Yhteistyössä