Heissan pitkästä aikaa! täällä sitä vielä ollaan, eikä ole mitään päivitettävää tilanteessa, valitettavasti. Vuodenpäivät tässä on kohta yritelty ja kertaakaan ei ole edes haamuja tullut testiin. Tosin luulenpa että tuli testattua ovuloimaton kierto, kun kierto venyi miltei 30 päiväiseksi (normisti on 21-25 päivää, minulla myös lyhyt luteaalivaihe kuten sunflowerilla) ja sitä vuodon määrää:$ ovistestejä en ole enää tehnyt, kun ei siitä oviksen bongaamisesta ole mitään hyötyä ollut.
Olen jo vähän luopunut vauvahaaveesta, taitaa olla niin että Lugesteroneja kummempaan hoitoon en ryhdy. Niistäkin tuli sivuvaikutuksia ihan riittämiin. Olen ajatellut niitä hyviä puolia, kun ei ole pikkuista vauvaa: voin näiden kahden muksun kanssa sitten touhuta enemmän. Mutta kyllä on pitänyt luopumisen itkut itkeä.
Mahtavaa kun on kesäloma alussa ja syksyllä taitaa työpaikkakin vaihtua, mikä helpottaa elämää suuresti! Helteistä kesää teille kaikille! Käyn kyllä heti teille kertomassa jos kuitenkin jotakin tapahtuisi raskautumisrintamalla....