KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
PERJANTAI 2.7.2010



Niina22..................................kp 45/28(?)...............................yk 1
kekkis....................................kp 36/31-38..............................yk 5
Orwokki.................................kp 30/40...................................yk 13
mymosa.................................kp 29/28...................................yk 5
Calumet.................................kp 29/30-36..............................yk0
PieniTytönTylleröinen.............kp 27/26...................................yk 2
Milas......................................kp 27/24-28..............................yk 1
Huldasharks..........................kp 26/??....................................yk 2
sporty....................................kp 25/28-32..............................yk 2
Sssalla...................................kp 24/19-32..............................yk 14

äizikkä.....................................kp 19/28................................yk 3
mistä mä tiedän......................kp 18/32-34...........................yk 2
J.t............................................kp 17/27-30...........................yk1
Minttis81.................................kp 16/28-38...........................yk 9

Miuski00................................kp 12/28-35...........................yk ?
leena77.................................kp 6/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 4/28..................................yk 4
Lime26..................................kp 3/26-29.............................yk 4
Äiti88.....................................kp 1/??..................................yk 1
ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0



Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
maini76
Rhiannon
mimonmami
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
Marble
Manzu
satukirjan sankari
Laurelias
PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!



[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
mymosa
Poistin taustalta nyt sellasia mitä en ole itse vähään aikaan ketjussa huomannut, jos sinne jäi vielä sellasia keitä ette ole huomannut niin poistetaan, ilmottautukoot sitten uudelleen..

Eilen oli ihan tajuttomat menkkakivut, polveen ja mahaan koski. Nyt vain nippailee mahaa, joten kovasti oottelen milloin alkaa. Vessassa ravaa ihan jatkuvasti, et joko joko, hullua.. :LOL:

 
nyt voisin siirtyä taustalta listalle.... eli kp 1/? ja yk 1 (en tiedä kierron pituutta,pitkä aika kun on viimeksi menkat ollut)
Täti on siis saapunut ekan kerran pitkään aikaan ja harvinaisesti oon siitä erittäin iloinen :D
 
Kopioin tuolta kesäkuun ketjusta....kun kerran ei tunne kuukausia nii ei :ashamed:

Aurinkoista perjantaita!

Mistä ihmeestä se johtuu, että heti kun aletaan vauvaa yrittämään, mulla jää aivot jonnekin takapihalle? Eli suokaa anteeksi tyhmä kysymykseni: Kuinka kauan ne simpat nyt sitte elikään? Eikös se ollut että ainakin pari vuorokautta? Kun meillä tuo vauvan teko on vähän haastavaa miehen lääkityksen vuoksi ja tuota tyttöäkin tehtiin yli vuosi osittain sen takia ja osittain siksi, että luin ite omaa kroppaani täysin väärin. Eli mulla ei ainakaan tytön tärppikierrosta olllut ovis kierron puolivälissä vaan myöhemmin. Nyt ei olla saatu simppoja matkaan ku kerran, kp 15 ja kivuista päätellen ovis on ollut myöhemmin, eli kai ne nyt sitte on siellä kuitenki hengissä odotellun :ashamed:

Muuten tässä nautiskellaan ihanasta kesästä :heart: POika on ollut mummilassa tiistaista alkaen, ja hyvin viihtyy. Mies on iltavuorossa,eli saadaan typyn kanssa viettää oikein laadukasta äiti-vauva-aikaa :D Ja itellekin jää sitte iltasella omaa aikaa, kun typy menee paapaa puol ysiltä. Ihanaa :heart: .

Täällä oli muuten jotain puhetta zumbasta...Ite oon täysin hurahtanut sihen. Kun aloin salilla käymään, ajattelin, että hömpänpömppää moinen, ei voi vastata vaikka pacea tms. Mutta niin vaan kävi, että zumbassa lentää hiki enemmä ku salilla koskaan. Ja se on hauskaa. Meillä vaan on harmittavasti ryhmät aina niin täynnä, ettei pääse aina kun haluaa. Yleensä pitää paria viikkoa ennen varata paikka ja silloinkin pääsee vain aamuryhmiin heti ysiltä tai kymmeneltä. Ei sellaseen aikaan saa kunnon tehoja vielä irti. Ja muualle en viiti mennä, kun on jäsenyys yhelle salille, ni en halua pelkästä zumbasta sitte maksaa toisaalle.

Mutta piinapäiviä odotellessa.... :saint:

J.t
 
elikkä kp: 19/28, pari päivää piinaviikon alkuun (kylläpä aika menee nopeesti kesällä) :D saas nähä onko juhannus taikoja tapahtunu.. ;)
mä näin viime yönä ihan kummaa unta; mä olin saanu VITOSET (kaks tyttöö, kolme poikaa) sit mä siin unessa mietin; miten mä saan kaikki samaan aikaan imetettyy??? :eek:
(toivotaan ettei oo enne, yks vaavi kerralla riittää)
 
LAUANTAI 3.7.2010



Niina22..................................kp 45/28(?)...............................yk 1
kekkis....................................kp 37/31-38..............................yk 5
Orwokki.................................kp 31/40...................................yk 13
mymosa.................................kp 30/28...................................yk 5
Calumet.................................kp 30/30-36..............................yk0
PieniTytönTylleröinen.............kp 28/26...................................yk 2
Huldasharks..........................kp 27/??....................................yk 2
sporty....................................kp 26/28-32..............................yk 2
Sssalla...................................kp 25/19-32..............................yk 14

äizikkä.....................................kp 20/28................................yk 3
mistä mä tiedän......................kp 19/32-34...........................yk 2
J.t............................................kp 18/27-30...........................yk1
Minttis81.................................kp 17/28-38...........................yk 9

Miuski00................................kp 13/28-35...........................yk ?
leena77.................................kp 7/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 5/28..................................yk 4
Lime26..................................kp 4/26-29.............................yk 4
Milas......................................kp2/24-28..............................yk2
Äiti88.....................................kp 2/??..................................yk 1
ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0



Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
maini76
Rhiannon
mimonmami
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
Marble
Manzu
satukirjan sankari
Laurelias
PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!



[/quote]
 
mymosa
Näillä mennään.. eli tänään vissiin kp 31/28, välillä nippailee. Taitaa tulla megapitkä kierto :|
Sillon torstaina oli ainoat kovat menkkakivut, sen jälkeen on vain nippaillu alamahaa. Mietin, kun mulla on lääkekuuri päällä (puikkona), niin estääkö alkamasta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orwokki:
Sssalla : Oi että, oon snadisti kade... :/ Itelläni olis tuohon toooodella pitkä matka. Mutta onnea, hyvä hyvä! Kuhan lopetat ajoissa. :D

omassa navassa ei mainitsemisen arvoista...
no mun taktiikka on olla autoton, pelata kerran viikossa fudista ja syödä toinen päivän ateria salaattia. eikä karkkia päivittäin :D eli kai ne olisi lähteneet ne kilot jos urheilis monesti viikossa paljon, ei vaan kiinnosta niin paljoa
 
mymosa
SUNNUNTAI 4.7.2010



Niina22..................................kp 46/28(?)...............................yk 1
kekkis....................................kp 36/31-38..............................yk 5
Orwokki.................................kp 32/40...................................yk 13
mymosa.................................kp 31/28...................................yk 5
Calumet.................................kp 31/30-36..............................yk0
PieniTytönTylleröinen.............kp 29/26...................................yk 2
Huldasharks..........................kp 28/??....................................yk 2
sporty....................................kp 27/28-32..............................yk 2
Sssalla...................................kp 26/19-32..............................yk 14

äizikkä.....................................kp 21/28................................yk 3
mistä mä tiedän......................kp 20/32-34...........................yk 2
J.t............................................kp 19/27-30...........................yk1
Minttis81.................................kp 18/28-38...........................yk 9

Miuski00................................kp 14/28-35...........................yk ?
leena77.................................kp 8/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 6/28..................................yk 4
Lime26..................................kp 5/26-29.............................yk 4
Milas......................................kp 3/24-28..............................yk2
Äiti88.....................................kp 3/??..................................yk 1
ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0



Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
maini76
Rhiannon
mimonmami
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
Marble
Manzu
satukirjan sankari
Laurelias
PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!



[/quote]
[/quote]

 
mymosa
En ole vielä testaillut, katotaan nyt vielä josko ne menkat alkais.. Tiedän miten petyn negaan vaikka 99% varmasti tiedän, ettei ole tärpännyt.

Mutta muissa kierroissa oon sortunut testaan liian aikaisin, nyt ei ainakaan voi sanoa niin :LOL:
 
no mulla menossa kp 22/28,elikkä mäkin mietin et missä vaiheessa testailis??? :| no siis mullakin on oireilu alkanu, mut katotaan nytten.. :headwall: ku siin on se että sitä ennen voi haaveilla, siis ennen testiä.. toisaalta mä en oo ikinä saanu haamua, aina tullu selkee plussa, jo siinä vaiheessa, ku ois pitäny tätin tulla kylään.. :D elikkä nyt ihmettelen.. :) toisaalta; mul ois tuolla yks semmonen liuskatesti, mut parasta ootella viel pari päivää.. :D
 
Mä testasin eilen herkällä testillä. Nega.

Siis mulla on koko kevään tullut menkat tyyliin 2 kk välein, joten... en ole välttämättä vielä edes ovuloinut. Jos ovuloin ollenkaan ;)

Mies tilasi mulle 20kpl digiovistestin (clearblue) jenkeistä, joten jos ja kun menkat jossain kohtaa kesää alkaa, niin kokeilen ensi kierrossa katsoa saako ovista näkymään. Kaiken maailman laitteita ne keksiikin vauvakuumeisen kiusaksi :whistle: :p
 
mymosa
MAANANTAI 5.7.2010



Niina22..................................kp 47/28(?)...............................yk 1
kekkis....................................kp 37/31-38..............................yk 5
Orwokki.................................kp 33/40...................................yk 13
mymosa.................................kp 32/28...................................yk 5
Calumet.................................kp 32/30-36..............................yk0
PieniTytönTylleröinen.............kp 30/26...................................yk 2
Huldasharks..........................kp 29/??....................................yk 2
sporty....................................kp 28/28-32..............................yk 2
Sssalla...................................kp 27/19-32..............................yk 14

äizikkä.....................................kp 22/28................................yk 3
mistä mä tiedän......................kp 21/32-34...........................yk 2
J.t............................................kp 20/27-30...........................yk1
Minttis81.................................kp 19/28-38...........................yk 9

Miuski00................................kp 15/28-35...........................yk ?
leena77.................................kp 9/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 7/28..................................yk 4
Lime26..................................kp 6/26-29.............................yk 4
Milas......................................kp 4/24-28..............................yk2
Äiti88.....................................kp 4/??..................................yk 1
ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0



Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
maini76
Rhiannon
mimonmami
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
Marble
Manzu
satukirjan sankari
Laurelias
PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!



[/quote]
[/quote]

[/quote]

 
mymosa
Mä en rohjennut testaamaan vieläkään :LOL:

Tosin mitään oireita pienen mahassa tuntuvan nippailun/paineen lisäksi ei ole. Tosin tänään en ole syönyt vielä aamupalaa ja äsken meinasin oksentaa.. tosin se voi johtua ihan verensokerista ja tästä helteestä.
 

Yhteistyössä