Itsellä hieman samanlaisia ajatuksia ollut... Mulla vain erona se, että tiedän jokaisen kerran kun vaimo on ollut naimassa jotain vierasta. Meillä kun on lupa käydä vieraissa, kunhan siitä kertoo toiselle ja naimisissa siis ollaan onnellisesti
Itse olen ehdottanut, että otettaisiin vieras leikkeihin, mies tai nainen. Vaimo pitää molemmista. Vaimo on edelleen epäroinyt ja ottanut lähinnä huumorilla tuon. Luulen että hän haluaa sitä myös, mutta ei ole vielä valmis siihen. Ainakin fantasia tasolla hän kiihottuu asiasta ja siitä usein fantasioimme, kun harrastamme seksiä.
Uskon että tuohon vielä ajaudutaan, kunhan sopiva aika, paikka ja henkilö tulee vastaa. Vähän samoin kävi, tuon sopimuksen kanssa, että voimme käydä vieraissa. Se vain tapahtui, molempien suostumuksesta. Eli sinulle sirpaliisa sanoisin, että kuvitelmasi on ihan hyvä ja jos hoidat homman oikein saat mitä haluat. En pysty sanomaan miten sen toteutat. Tietenkin miehen kannalta voisi olla kiva jos hän tietäisi sun suhteesta. Mutta jos tiedät, että hän tuosta tiedosta suuttuu niin älä kerro vaan hommaa teidät sopivaan paikkaan kolmistaan, hieman viiniä ja sopiva tunnelma niin kaikki hoituu. Ei kuitenkaan mitään lärvejä, silloin ei toimi mikäään
Kyllä se siitä...