"Kolmas pyörä" parisuhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja sirpaliisa
  • Ensimmäinen viesti
sirpaliisa
Olen kolmekymppinen nainen. Minulla on ollut ns. salasuhde erään varatun miehen kanssa jo parin vuoden ajan. Haluaisin, että mieheni ja "salani" tutustuisivat toisiinsa jotenkin ja alkaisivat kavereiksi (mieheni tietämättä salasuhteestamme). Lopullinen toiveeni olisi, että harrastaisimme kolmisin seksiä, jossa "salani" panisi minua ja mieheni katselisi vieressä onanoiden. Onko kuvitelmani jotenkin "sairas" tai edes mahdollinen? Onko muilla samanlaisia haaveita?

Poika nimeltä Päivi
Olen kolmekymppinen nainen. Minulla on ollut ns. salasuhde erään varatun miehen kanssa jo parin vuoden ajan. Haluaisin, että mieheni ja "salani" tutustuisivat toisiinsa jotenkin ja alkaisivat kavereiksi (mieheni tietämättä salasuhteestamme). Lopullinen toiveeni olisi, että harrastaisimme kolmisin seksiä, jossa "salani" panisi minua ja mieheni katselisi vieressä onanoiden. Onko kuvitelmani jotenkin "sairas" tai edes mahdollinen? Onko muilla samanlaisia haaveita?
Ei ole...

Viimeksi muokattu:
Nöyrä muttei nörtti mies
Voin sanoa että miehenä tämä kiihoittaa valtavasti.Vaimolla suhde työ kaveriin(myöntänyt epäsuorasti) jo ainakin 10 vuotta.Monet kerrat olen jutellut tämän miehen kanssa esim. kun olen hakenut vaimon töistä ja huomannut kalun kovenevan autossa odottaessa kun juttelen miehen kanssa.Ajatus siitä että mies on nussinut vaimoa ja minä en muka tiedä tuntuu kiihoittavalta,olisi mukava tietää mitä miehen päässä liikkuu.Joskus olen vaimolta kysynyt että mitä mies ajattelee minusta niin olen saanut vastauksen että hyvänä tyyppinä pitää minua.On hakenut kotoa vaimon kun ovat lähteneet työmatkalle,turha kai sanoa montako kertaa olen vetänyt käteen vaimon työ matkan aikana.Siinä kahvitellaan ja odotetaan kun vaimo viimeisiä vaatteita pakkaa.Mies on lapseton jonka nais suhteet aina loppuneet lyhyeen.Vaimolla siis kaksi miestä jonka hyväksyn,nussivat epävirallisesti aina kun mahdollista ehkä 2-4 x /kk
Tee Sirpa näin kerro jos voit miehellesi salasuhteesta eli toivotaan että miehessäsi on hieman aisankannattajan vikaa ja kun miehesi hyväksyy tämän voitte alkaa käyttää salarakasta hyväksi.Älä kerro hänelle että miehesi tietää mutta pyydä tämä vaikka työkaveri kahville ja anna miesten tutustua ehkö löytyy yhteisiä jutun aiheita eli siitä se lähtee.Sitten paikan valinta missä annat pillua eli jos kotona ei mahdollista niin pitää käyttää luovaa mielikuvitusta.Varaa mökki jostain mökkikylästä ja sitten sinulle este että miehesi joutuu menemään vuorokautta aikaisemmin mutta ei hätää työ kaverisi heittää sinut koska on sopivasti käytettävissä.
Ja jää kun on sopivasti seuraava päivä vp.Sitten vaan viiniä ja kun tunnelma kiimainen levität jalat salarakkaalle ja miehesi voi katsoa ja kuunnella kun sinua pannaan.Onnea Sirpa yrityksellesi.
j

Viimeksi muokattu:
Sikke-Liisa
Niin. Varmasti hyvin menee. Tai sitten toinen vaihtoehto (suurempi) on se, että tuhoat avioliittosi näillä seksikuvioillasi. Mutta se ei sitten ole soneraplazan elli-palstalla kirjoittelevien vika, vaan ihan omasi.

meikäläinen
jos olisin sun se salasuhdemies, voisin lähteäkin tuohon kuvioon ihan tietoisesti.
Mutta jos olisin sun se "oikea" mies, en haluaisin kuulla asiasta mitään enkä suostuisi.

Mutta se on vaan minä. Ehkä miehesi on vapaamielisempi en tiedä.

--MX--
Itsellä hieman samanlaisia ajatuksia ollut... Mulla vain erona se, että tiedän jokaisen kerran kun vaimo on ollut naimassa jotain vierasta. Meillä kun on lupa käydä vieraissa, kunhan siitä kertoo toiselle ja naimisissa siis ollaan onnellisesti :) Itse olen ehdottanut, että otettaisiin vieras leikkeihin, mies tai nainen. Vaimo pitää molemmista. Vaimo on edelleen epäroinyt ja ottanut lähinnä huumorilla tuon. Luulen että hän haluaa sitä myös, mutta ei ole vielä valmis siihen. Ainakin fantasia tasolla hän kiihottuu asiasta ja siitä usein fantasioimme, kun harrastamme seksiä.

Uskon että tuohon vielä ajaudutaan, kunhan sopiva aika, paikka ja henkilö tulee vastaa. Vähän samoin kävi, tuon sopimuksen kanssa, että voimme käydä vieraissa. Se vain tapahtui, molempien suostumuksesta. Eli sinulle sirpaliisa sanoisin, että kuvitelmasi on ihan hyvä ja jos hoidat homman oikein saat mitä haluat. En pysty sanomaan miten sen toteutat. Tietenkin miehen kannalta voisi olla kiva jos hän tietäisi sun suhteesta. Mutta jos tiedät, että hän tuosta tiedosta suuttuu niin älä kerro vaan hommaa teidät sopivaan paikkaan kolmistaan, hieman viiniä ja sopiva tunnelma niin kaikki hoituu. Ei kuitenkaan mitään lärvejä, silloin ei toimi mikäään ;) Kyllä se siitä...

vierailija
Tulet varmaan viettämään rikasta elämää. Toivottavasti osaat siinä samassa kasvattaa lapset ja kouluttaa,
jotta saa heistä ikuisen ilon.
Meidän naapurin, naapurin naapurissa vähän samoin. Kolme lasta hylkäsi äitinsä. Eivät halua edes joulukorttia äidiltä.

vierailija
Oot kyllä aika sekasin

Yhteistyössä