Nyt tyytyväinen vieras
Kirjoitin tänne viime viikolla saamastani huonosta asiakaspalvelusta Elisalla.
Pyysin asiakaspalvelijaa välittämään soittopyynnön esimiehelleen.
No sitä puhelua ei ole tähän päivään mennessä tullut.
Soitin sitten tänään uudelleen, että mikä mättää kun puhelua ei ole kuulunut. Ja toivoin parempaa asian käsittelyä asiakaspalvelijalta.
Kerroin puhelun alussa kaikki tähän mennessä tapahtuneen mm. sen että aspa löi luurin korville.
Nyt oli palvelu taas sitä mihin olen tottunut Elisalla aiemmin.
Tänään aspa jonka kanssa asioin oli aivan erilainen, asiallinen, ymmärsi kaikki pointtini.Lupasi jopa puheluerittelyn pyytämältäni ajalta ilmaiseksi (muutenhan se maksaa) ja neuvoi miten voi jatkossa itse tarkistaa ILMAISEKSI netistä pankkitunnuksilla puhelutiedot, jos epäilee väärää laskutusta.
ps. asian takia mies soitti kerran ja minä nyt kaksi kertaa (viime viikolla ja tänään)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1293900
Pyysin asiakaspalvelijaa välittämään soittopyynnön esimiehelleen.
No sitä puhelua ei ole tähän päivään mennessä tullut.
Soitin sitten tänään uudelleen, että mikä mättää kun puhelua ei ole kuulunut. Ja toivoin parempaa asian käsittelyä asiakaspalvelijalta.
Kerroin puhelun alussa kaikki tähän mennessä tapahtuneen mm. sen että aspa löi luurin korville.
Nyt oli palvelu taas sitä mihin olen tottunut Elisalla aiemmin.
Tänään aspa jonka kanssa asioin oli aivan erilainen, asiallinen, ymmärsi kaikki pointtini.Lupasi jopa puheluerittelyn pyytämältäni ajalta ilmaiseksi (muutenhan se maksaa) ja neuvoi miten voi jatkossa itse tarkistaa ILMAISEKSI netistä pankkitunnuksilla puhelutiedot, jos epäilee väärää laskutusta.
ps. asian takia mies soitti kerran ja minä nyt kaksi kertaa (viime viikolla ja tänään)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1293900