Kolmårdeniin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

............

Vieras
Onko kallis vai edullinen pakettimatka Kolmårdeniin heinäkuussa 856€, sis. laivamatkat ja 1 yö hotellissa Tukholmassa 4 hengelle. Ei sisällä aterioita. Sisältää myös pääsyliput ja kuljetukset Kolmårdeniin. Löytyykö tuota halvempia vaihtoehtoja? Olen katsonut pakettimatkoja ja kaikki suunnilleen 880€. Omalla autolla tuleeko halvemmaksi, toisaalta kokematon ei uskalla omalla autolla Tukholmaan lähteä edes.

Kalliilta kuullostaa. Tehtiin edellis kesänä 4h perheen kanssa reissu omalla autolla. Pieni b&b lähellä Kolmårdenia kahdeksi yöksi, kaksi päivää puistossa oli alta 1000€ laivalippuineen ja ruokineen.

Jotenkin vaan ei uskalla omalla autolla lähteä. Mies ei uskalla ajaa ja on heikkohermoinen ratissa ja itse en uskalla isoiss kaupungeissa ajaa joten pakettimatka ainut vaihtoehto.

Jotenkin vaan ei uskalla omalla autolla lähteä. Mies ei uskalla ajaa ja on heikkohermoinen ratissa ja itse en uskalla isoiss kaupungeissa ajaa joten pakettimatka ainut vaihtoehto.

Onko teillä ajokortit? Eikä kumpikaan uskalla ajaa? Minäkin olen maalla ajokorttini saanut ja kyllä Tukholmassa osaan autoa ajaa.
Samana päivänä kun olin korttini saanut niin kävin muuten viemässä vanhempani Helsinki-Vantaan lentokentälle 450 kilometrin päähän ja takaisin. Se oli mulle jo iso juttu.

Kolmården on muuten hieno paikka!

On kallin kuuloinen hinta. Myös minä olen ajanut Kolmårdeniin autolla useamman kerran ja Tukholmassa monena vuonna peräkkäin. Ei siellä ole vaikea ajaa.

Me olemme majoittuneet mökkiin meren rannalla n. 150 euroa yö. Mökissä suihku, wc ja keittiö sekä mernäköala. Laivaliput autoineen on ollu n. 300. Päälle bensat Kolmårdenin liput ja ruuat. Meitä on viisi ja kahden päivän lippuineen on reissu tullut halvemmaksi.

Kolmårdenista voi jatkaa vielä helposti 150 kilometriä etelään ja käydä Astrid Lindgren Maailmassa, alv.se, joka on aivan mielettömän hieno paikka. Muutama vuosi sitten reissu jossa oltii 1 yö ja 2 päivää Kolmårdenissa, 2 yötä Vimmerbyssä ja 2 päivää tuolla puistossa maksoi meille viidelle n 1200 euroa.

Ylipäätään suosittelen autolomia Ruotsissa, siellä on paljon mielenkiintoisia paikkoja. Esim Öölannin saari on hieno, samoin Gotlanti. High Chapparalin villin lännen puistossa viihyvät ainakin pienet pojat mielellänään. Etelästä löytyy upeita rantoja ja lapset huomiodaan joka paikassa.Me olememe autolomailleet Ruotsissa jo kuutena kesänä ja meillä vain minä ajan autoa. Kerran olen myös sjanut Ruotsin läpi, kun käytiin Legolandissa.

Yhteistyössä