Kolmannet treffit tulossa ja pitäisi kokata miehelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wonder?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wonder?

Vieras
pää lyö aivan tyhjää, kaupassa pitäisi vielä käydä mutta antakaas jotain kivoja vinkkejä illan menyyksi? Ei mitään älyttömän monimutkaista vaan suht yksinkertaista mutta hyvää. Allergioita ei ole kummallakaan. Miten tämä voi olla näin vaikeaa? :)

pitsaa ja täytettyjä tortilloita osaa tehdä kuka vaan.Näytä vähän kokkailutaitojasi ja tee jotain johon joudut näkemään jonkinverran vaivaa!Toi lasagne vois olla hyvä ja siihen joku raikas salaatti+jälkiruokaa.

Tai sitten itsetehtyjä hampurilaisia.

Valmiit hampurilais-sämpylät, taiteilet ihan itse jauhelihasta muutaman pihvin, lisäksi paistettua sipulia, pekoninsiivuja, muutama paistettu muna. Niin ja salaattia, tomaattia ja maustekurkunsiivuja. Soosiksi valmista barbequekastiketta, ketsuppia, sinappia ja lisäksi vielä kermaviiliin itse tehty valkosipulikastike.

Eiköhän siitä saa kasattua mieluisan ja näkäkin katoaa.

Tiedätkö minkä tyyppistä ruokaa mies on tottunut syömään ja kokkaileeko itse minkä verran? Itse kun kokkasin ensimmäistä kertaa omalle miehelleni, niin tiesin että hänet pystyy hurmaamaan ihan peruskotiruoalla, koska tiesin että hän ei itse osaa kokata lainkaan ja on tottunut syömään pääasiallisesti vain pitsoja, valmislasagnea ja valmispatoja. Tein perunamuusia, lihapullia ja kermaista pippurikastiketta. Mies oli ihan myyty ja tuo ruoka on yhä hänen lempiruokansa. :)

Tiedän sen että aika terveellisesti pyrkii syömään, mutta osaa kyllä herkutellakin tarpeen tullen. Nuo hampurilaisetkin olis hyvä vaihtoehto, tai se lasagne. Kaupat on puoltoista tuntia vielä auki. :)

Pyttipannu. Pyttipannu. Pyttipannu. Pyttipannu. Pyttipannu.

Kukaan mies ei voi vastustaa pyttipannua, etkä sinä tahdo miestä joka ei tykkää pyttipannusta.

Meikäläisen lähikauppa menee kiinni vasta 23. Missä ihmeen peräkorvessa asut?

Pyttipannu. Pyttipannu. Pyttipannu. Pyttipannu. Pyttipannu.

Kukaan mies ei voi vastustaa pyttipannua, etkä sinä tahdo miestä joka ei tykkää pyttipannusta.

Meikäläisen lähikauppa menee kiinni vasta 23. Missä ihmeen peräkorvessa asut?

Voisi kyllä sanoa että asut itsekin jossain keskellä umpimetsää ja kaukana sivistyksestä, meidän kauppa on 24h. auki joka päivä.

Mä laittaisin
-tomaatti,basilika,mozzarellasalaatti,päälle oliiviöljyä ja mustapippuria.
-kalaa (esim. kuhaa) pannulla paistettuna,pinaatti-perunasose,höyrytettyä parsakaalia.
-suklaamousse tai -jäätelö.

Tortillat hyvä idea,mutta saattaa olla sotkuista.

Yhteistyössä