@Kertsi oi !! Onnea plussasta!!
Mulla on kroppa sekasin. Ovis myöhästyi parilla päivällä (tuntemukset ainakin) ja nyt n. viikko oviksesta kroppa turposi niin, että solisluut katosi näkyvistä, tunsin selkäläskien löllyvän ja maha näytti kuin olisin yli 20. viikolla raskaana
tästä on muutama päivä, nyt näytän enää n. 16. viikolla olevalta
olin jo aivan varma, että menkat alkaa koska ainoastaan raskaus, ovis ja menkat turvottaa
tein jo raskaustestinkin tänään vainoharhaisena, onestep näytti viivanpaikkaa eli negahan se..
hitto jos alkaakin jo viikkoa ennen menkkoja kovat turvotukset ni saan uusia vaatekaapin suoraan äitiyspaitoja täyteen
miehellä oli myös tässä kuussa jotain miehisiä "ongelmia" , optimaaliseen aikaan sekstailut päättyivät "kuivasti"
eli eipä taida tammikuunkaan vauvaa meille tulla..
@Santrana tervetuloa epäaktiivisena yrittäjänä tänne !
mulla kanssa mielessä nuo työhommelit. Just palannu takasin ja aloitan kesälomat (myös ne pitämättömät säästöön jääneet) näillä näppäimillä ja JO KAHDESTI oon kuullut piilo"vittuiluna" ylemmältä taholta siitä, että olen "kokoajan lomalla"
mitähän helvettiä, vielä tänäkin päivänä perhevapaista vittuillaan kun ollaan "kotona lomalla, poissa työmaailmasta" . Olenhan jopa vuoden ollut poissa , eli en edes sitä kolmea sallittua.
@Pullero85 heippa sullekkin! Kivaa saada tänne enemmän elämää
tuo polvihomma on arvelluttava. Siinäkös elämä vaivautuu jos se alkaakin vaivaamaan raskauden aikana
ehkä siihen vaan täytyy varautua, hakea kepit lainaan terveyskeskukselta jos niin käy? Toki jos kipuilee ja näin, niin on raskasta odotusaikaa kun kipulääkkeitä ei hirveämmin raskaana viitsisi syödä..