Kolikoiden vienti pankkiin/kolikkoautomaattiin

henr
Pankissa ne laitetaan kolikko pussiin, johon tulee sun tiedot ja tilinumero. Siitä pussista ne tiedot revitään irti ja laitetaan sinne pussiin sisälle ennen sen sulkemista ja lisäksi siitä irtoaa koodi sulle ittelle ikäänkuin kuitiksi.
Kolikkoautomaatista en ole ikinä kuullutkaan, liekö sellaista olemassakaan
 
henr
Pankissa ne laitetaan kolikkopussiin, johon tulee sun tiedot ja tilinumero. Siitä pussista ne tiedot revitään irti ja laitetaan sinne pussiin sisälle ennen sen sulkemista ja lisäksi siitä irtoaa koodi sulle ittelle ikäänkuin kuitiksi.
Kolikkoautomaatista en ole ikinä kuullutkaan, liekö sellaista olemassakaan
 
Kun miun mielestä meidän pankin aulassa on sellanen kone minne kolikot kipataan. Empä mee teitty vannomaan mut miun mielestä joku pariskunta joskus sellasta kilisteli kun olin laskunmaksuautomaatilla.
 
henr
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Kun miun mielestä meidän pankin aulassa on sellanen kone minne kolikot kipataan. Empä mee teitty vannomaan mut miun mielestä joku pariskunta joskus sellasta kilisteli kun olin laskunmaksuautomaatilla.
Mua ainakin noi tekniset laitteet on alkanut hirvittämään, joten mieluummin käyttäisin tuollaista pussia. Etuna kait tuossa kolikkoautomaatissa on, että ne rahat siirtyy digitaaliseen muotoon nopeammin ja siten tilille.
 

Yhteistyössä