kolikoiden laskennasta

Missä pankissa tai pankeissa kolikkojen laskenta on ilmaista? Lapsi on säästänyt ison purkillisen pikkukolikoita.Tili hänellä on Aktiassa mutta ei mitään tietoa veloitetaanko siellä jotain laskennasta.Rahaa purkissa arviolta jotain 70-80 euroa.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28917678]no mikset laske niitä itse?[/QUOTE]

Ai että lasketaan itse ja sitten viedään kolikkopurkki pankkiin. "Laittakaas nää tilille, siinä oli jotain tonni"
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28918502]Ai että lasketaan itse ja sitten viedään kolikkopurkki pankkiin. "Laittakaas nää tilille, siinä oli jotain tonni"[/QUOTE]

puhuit pelkästä laskennasta. eihän se tilille laitto mitään maksa, ainakaan op:ssa
 
"vieras"
noissa melkein kaikissa pankeissa ole jo se piste missä itse on laskettu ne kolikot sitten vaan pussitetaan, merkataan tiedot siihen pussiin ja pudotetaan sinne lootaan, ainaki täälläpäin on moisia, ne tulee sitten ajallaan tilille, kuhan nyt on pyörineet ties missä välikäsissä.
 
[QUOTE="Penni";28920833]S-pankki ei ainakaan ota siitä mitään maksua kun käy sinne viemässä, kolikot lasketaan siellä heti ja laitetaan tilille.

Muista pankeista sitten en tiedä.[/QUOTE]

Käsittääkseni rahan voi saada myös käteisenä. Kolikot kolinkonlaskumaattiin. Se antaa kuitin. Jolla rahat saa s-tilille tai käteisenä infosta. Näin joku joskus kertoi. Ja sen pitäisi olla maksutonta
 
"vieras"
Eihän ne nyt lapsen säästöpossuntyhjennyksestä mitään veloita! :D

Mummojen tiskillämaksukustannukset nyt vielä pystyn juuri ja juuri nielemään, mutta missä pankissa kehtaavat ottaa säästöpossua kiikuttavalta junnulta muka maksun?

Pankin nimeä tänne heti, jos tuollaisia törkyläisiä on.
 
"Penni"
Käsittääkseni rahan voi saada myös käteisenä. Kolikot kolinkonlaskumaattiin. Se antaa kuitin. Jolla rahat saa s-tilille tai käteisenä infosta. Näin joku joskus kertoi. Ja sen pitäisi olla maksutonta
Aa, okei, tätä en tiennytkään. Tosin tuolla miun lähi-Prismassa ei ole sitä automaattia että itse voisi ne sinne laittaa, vaan siellä ihan on se S-pankin pankkikoppi, ja käyvät sitten takahuoneessa ne laskemassa koneella. :)
 

Yhteistyössä