koliikki! Mitä mä voin syödä makean nälkään???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
kauhea makean nälkä ja nyt tarttis jättää karkit ja pullat pois ruokavaliosta ja muutenkin sokerit minimiin. Millä mä nyt makean himoni tyydytän??
sitrushedelmät on myös kielletty ja kaikki kaasua muodostavat ruuat kuten esim. ruisleipä, kaali, kahvi jne...

Tuskin sun syömät MAKEAT ruoat koliikkia aiheuttaa...?? Eikä välttämättä ylipäänsä mikään mitä syöt. Kokeilemalla eri ruokien poisjättöä voit löytää avun vaivaan. Tai sitten et. Todennäköisesti vain aika auttaa. Jaksamista!

Toiset uskovat happo-emästasapainolla olevan kovasti tekemistä asian kanssa. On olemassa mm. Pascoe-emäsjauhetta, jolla tasapainoa voi korjata. Kannattaa googlettaa ja miettiä josko siitä löytyisi apua...

Mites olisi marjat?

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja Tahtoo tietää!:
Kun keksit miten, kerro mullekin!

Ja riisifrutti on kiellettyjen listalla sokerin takia...

Nykyään on sellaista Riisifruttia missä ei ole yhtään lisättyä sokeria. Kannattaa tutustua.

Minä taas uskon että keinotekoiset makeutusaineet enemmänkin koliikkia aiheuttaa kuin itse sokeri. Mun mielestä riisifrutti on muuten kamalinta mitä olen ikinä syönyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja Tahtoo tietää!:
Kun keksit miten, kerro mullekin!

Ja riisifrutti on kiellettyjen listalla sokerin takia...

Nykyään on sellaista Riisifruttia missä ei ole yhtään lisättyä sokeria. Kannattaa tutustua.

Minä taas uskon että keinotekoiset makeutusaineet enemmänkin koliikkia aiheuttaa kuin itse sokeri. Mun mielestä riisifrutti on muuten kamalinta mitä olen ikinä syönyt...

aha.

Yhteistyössä