Kolesterolilääkitys - tiedot, kokemukset ja salaliittoteoriat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Putosin ko atimeria, post: 33703014, member: 144717"]
Ei lähelläkään. Terve kuin pukki. Ei mitään ongelmaa missään koko jäbässä. Pärjään metsässä rankassa kalliomaastossa vaikka 2kymppisten kanssa, vaikka olen sen luvun jo ylittänyt sopivasti ;)
[/QUOTE]
Putositko vuorelta?
 
vierailija
Me siis syödään pääsääntöisesti samaa ruokaa. Mä tosin söin paljon juustoja ja mies makkaraa normiruoan lisäksi, naposteluna. Mun arvot olivat ihan vähän koholla mutta miehellä reilusti. Nykyään ei voisi kai terveellisemmin syödä. -Paitsi ehkä jos jättäisi lihan kokonaan. Oliiviöljyä on kulunut litra ja toinenkin. Piparkakuistakin sen kanssa herkullisia!


Mut miehen arvot eivät vieläkään ole okei. Ruokavaliosta ja lääkkeistä huolimatta.


Moni pääsee hengestään kun lukee jonkun sivumennen, omasta kokemuksestaan, kirjoitettuja heikkilähöpinöitä tai muita vähättelyjä. Mieti siis seuraavan kerran!
"...significant sources of food from cotton are oil and linters, ... components of cottonseed, 41 components of cottonseed meal, and 13 components of refined,...."

Nyt ymmärrät?
 
Ja yleisesti sanoisin, että miettikää, mitä syötte!

Ku jokainen kovaa rasvaa sisältävä gramma, puhumattakaank ovetetuista kasvisrasvoista, joita yhä kehdataan muka terveellisempinä kaupata, on askel kohti sepelvaltimotautia ellette samaan aikaan ahda itseenne kuituja ja käy lenkillä.


Tehkää se ajoissa!
Tuo on ihan höpö höpöä!

Elänrasvat ovat ihmislajille erittäin sopivaa ravintoa.

Millä perusteella ihminen edes tarvitsee kuituja jos syö vaikka pelkkää rasvaista luomulihaa ja muita eläinkunnan tuotteita jotka ovat saaneet kasvaa lajilleen sopivasti?

Viljat ja kasvikset ym. ovat sekundaarista ravintoa ihmiselle - jos lihaa on tarjolla niin sitä tietenkin syödään.

Prosessoituja ei tarvitse syödä ollenkaan! Prosessoitu pa$ka on varmasti suurin ihmisten sairastuttaja, kasvis ja siemenöljyjen lisäksi.
Makkara on todennäköisesti prosessoitu ruoka, jollet itse ole sitä alusta asti tehnyt.
Hyviä juustoja on jos ne ovat pitkään kypsyneitä, pastöroimattomasta maidosta, eivätkä sisällä mitään ylimääräistä. Eli max. rasvaa, vähän proteiinia eikä yhtää hiilareita.
 
Tuo on ihan höpö höpöä!

Elänrasvat ovat ihmislajille erittäin sopivaa ravintoa.

Millä perusteella ihminen edes tarvitsee kuituja jos syö vaikka pelkkää rasvaista luomulihaa ja muita eläinkunnan tuotteita jotka ovat saaneet kasvaa lajilleen sopivasti?

Viljat ja kasvikset ym. ovat sekundaarista ravintoa ihmiselle - jos lihaa on tarjolla niin sitä tietenkin syödään.

Prosessoituja ei tarvitse syödä ollenkaan! Prosessoitu pa$ka on varmasti suurin ihmisten sairastuttaja, kasvis ja siemenöljyjen lisäksi.
Makkara on todennäköisesti prosessoitu ruoka, jollet itse ole sitä alusta asti tehnyt.
Hyviä juustoja on jos ne ovat pitkään kypsyneitä, pastöroimattomasta maidosta, eivätkä sisällä mitään ylimääräistä. Eli max. rasvaa, vähän proteiinia eikä yhtää hiilareita.
Huomaa, ettei sun tiedot oo vahvalla pohjalla ku pitää alkaa haukkua prosessoitua ruokaa josta en edes puhunut.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
loppupeleissä sekään ei auta kun lääkäri tarkistaa taulukoistaan käypähoito-ohjeitaan
Minun käsittääkseni on jo olemassa omat taulukot niille jotka syövät ihmiselle sopivaa ruokaa. Kolesteroolit on siinä taulukossa ihan sopivat, vaikka yleistaulukoiden mukaan pitäis maata jo haudassa tai vähintäänkin pysyä hengissä ainoastaan vahvojen statiinien avulla. :D
 
vierailija
Jos minulla olisi kolesteroli 7-11, söisin kolesterolilääkettä.. Tuollaisille lab.arvoilla ei enää mitkään ruokavaliomuutokset ja liikunta enää auta. Verisuonet on jo ihan tukossa.
Ei infarktiin välttämättä edes kuole, jäät halvaantuneeksi vuode- tai pyörätuolipotilaaksi.
Se vasta hauskaa olisikin.
Ne tukemat tulee keinomakeutusaineista/maissista
 
Juu. Sanoin, että mä syön juustoja ja mies makkaraa.

Ja Mmiehen kolesteroliarvot ne vitullaan ovat, ei mun. Sen kerroin myös.

En siis missään nimessä kehttanut ketään syömään prosessoituja ruokia kuten makkaraa. Päinvastoin.

Nii ja hei. Juustokin on prosessoitu ruoka. Ihan oikeasti. :)
Niin on lihakin, koska joku sen leikkaa.;)

Kaikki tietää, että kun puhutaan huonosta prosessoidusta ruoasta niin siihen on lisätty aineita jotka eivät ole luomuja.

Esim. makkara saattaa olla todella prosessoitua.
 
Niin on lihakin, koska joku sen leikkaa.

Kaikki tietää, että kun puhutaan huonosta prosessoidusta ruoasta niin siihen on lisätty aineita jotka eivät ole luomuja.

Esim. makkara saattaa olla todella prosessoitua.

Eipäs.

Prosessoitu on prosessoitua.

Maidosta voit kuoria kerman ja tulos on prosessoimatonta maitoa ja prosessoimatonta kermaa. Mutta jos teet niistä juustoa niin tulos on prosessoitu.
 

Yhteistyössä