Kola-olliin kohdistuneet epäilyt, eikö muita ärsytä että hänet leimataan ennen kuin on tuomittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijjaa

Vieras
Kertokaapas palstamammat ketkä täällä tietävät mitä videolla oli, mitä oikeasti on tapahtunut? Kuka sen videon teistä on nähnyt? Epäilen että ei kovinkaan moni, jos kukaan.

Entä kuinkas moni on lukenut lehdestä epäilyistä, kuullut huhuja... Ja päätellyt että tokihan hän on lasta käyttänyt hyväksi kun seiska siitä uutisoi!

En ota tapahtumaan sen kummemmin kantaa mutta ärsyttää tämä ilmiö että ihmiset uskovat automaattisesti kaiken vaikka eivät asiasta MITÄÄN faktaa tietäisi. En nyt viittaa vain tähän tapaukseen vaan yleisesti kaikenlaiseen julkiseen lynkkaukseen.

Kuinka moni tietää että esim. insuliinisurma hoitajaa vastaan ei ole juurikaan mitään pitäviä todisteita ja hän jää aika varmasti ilman tuomiota? Koska ei ole mitään kiistatonta näyttöä häntä vastaan. Silti hänet on todettu syylliseksi teidän huulillanne ja mediassa. Mitäs jos hän olisikin oikeasti syytön...

Ei ole tullut kellekkään varmaan mieleen koska mediassa toitotetaan syyllisyyttä joten niinhän sen on oltava!

Kola-Olli kyllä itse myönsi tekonsa. Ja kuten sinulta jo tuossa toisessa ketjussa kysyin kun et Kola-Ollin tekoa minään pitänyt, että tekisitkö itse samoin? Kuvaisit vähäpukeisia lapsia ja laittaisit nettiin?

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kola-Olli kyllä itse myönsi tekonsa. Ja kuten sinulta jo tuossa toisessa ketjussa kysyin kun et Kola-Ollin tekoa minään pitänyt, että tekisitkö itse samoin? Kuvaisit vähäpukeisia lapsia ja laittaisit nettiin?

Sanoinko etten pitänyt hänen tekoaan minään?

Kummasti ne huhut vaan alkoivat täällä kiertää samana aamuna, kun päivän lehti ilmestyi
Muutaman tunnin sisällä tiedettiin, kuka on epäilty

Nyt vasta julkisuuteen tuli

Omakohtaista kokemusta on siitä, että epäily on yhtä raskas asia, kuin todistettu syyllisyys.

Eli tutkitaan ensin, selvitetään faktat ja sitten pohditaan, eikä aina rynnätä huutelemaan syyllisyyttä varmana asiana. Jookosta joo?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Omakohtaista kokemusta on siitä, että epäily on yhtä raskas asia, kuin todistettu syyllisyys.

Eli tutkitaan ensin, selvitetään faktat ja sitten pohditaan, eikä aina rynnätä huutelemaan syyllisyyttä varmana asiana. Jookosta joo?

Juuri näin.

Ymmärsin mitä tarkoitit. Ja joo, se on aika surullista, että tuomitaan, ennen kun on mitään faktaa mistään. Ja välillä toisin päin..jos media haluaa antaa syyttömän vaikutelman jostain, niin ei se ole niin paha juttu vaikka ihminen oliskin syyllinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos saa sanoa näin julmasti, niin tällä Ollilla ei taida hissi ihan ylös asti mennä :/
Eikö se jo tuosta kola-nimestä voisi päätellä.

Minulle tulee aina mieleen Sepi Kumpulainen :ashamed:

Jos koulut ja poliisi varoittavat tästä häiskästä, ja Olli itse on myöntänyt tekonsa, niin eikös ne ole jo niitä faktoja?

Minä olen nähnyt ko. videon ja asun melkoisen lähellä Kola-Ollia ja sen verran läheltä liippasi omia lapsiani että olen hyvinkin valmis hutkimaan jo ihan tutkimattakin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos saa sanoa näin julmasti, niin tällä Ollilla ei taida hissi ihan ylös asti mennä :/
Eikö se jo tuosta kola-nimestä voisi päätellä.

Minulle tulee aina mieleen Sepi Kumpulainen :ashamed:

Niissä on kieltämättä paljon samaa :ashamed:
Missähän Sepi on nykyään?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jos koulut ja poliisi varoittavat tästä häiskästä, ja Olli itse on myöntänyt tekonsa, niin eikös ne ole jo niitä faktoja?

Tässä tapauksessa... ehkä?

Mutta puhuin yleisellä tasolla. Syyllisen leima on helppo saada, mutta siitä on hankalampi päästä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1179714

Tästä tämä Kola-Olli juttu alkoi..

Mutta onko joku nähnyt kola-ollin tekevän noin, myönsikö hän syyllisyytensä noihin juttuihin?

No sitähän ei tiedä tavan kansalaiset vielä
Eikähän ne jonkun oikeudenkäynnin yhteydessä esille tule

Miua vaan oksettaa koko jätkä, vaikka sitten olisi "vaan" kuvannut vähäpukeista poikaa ja laittanut sen pätkän nettiin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Ymmärsin mitä tarkoitit. Ja joo, se on aika surullista, että tuomitaan, ennen kun on mitään faktaa mistään. Ja välillä toisin päin..jos media haluaa antaa syyttömän vaikutelman jostain, niin ei se ole niin paha juttu vaikka ihminen oliskin syyllinen.

Joo asia on noinkin.

Mutta puhuin yleisellä tasolla. Syyllisen leima on helppo saada, mutta siitä on hankalampi päästä eroon.

Jep, esim. jos kola-olli todettaisiin syyttömäksi, ihmiset muistaisivat hänet aina tästä jutusta...

Totta.
Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, vai miten se sanonta menee.

Yhteistyössä