koks??

äpä
Koksissa henkilökunta ihan mukavaa, lääkärit pallotteli synnytystavan kanssa, toinen sanoi toista kun toinen. Lopulta leikattiin ja lääkäriä en nähny enää leikkaussalin jälkeen. eli ei käyny osastolla kertaakaan katsomassa. Hoitajilla tosin sillon oli kova kiire kun vauvoja synty 9-10 vuorokaudessa ja ne kävi kyselemässä vaan et tarviiko lääkettä ja millon vauva on viimeksi syöny. Eli apua niiltä ei juuri saanu ja yölläkin olis voinu viedä lastenhuoneeseen, mut yökkö sano ettei siellä kukaan jouda niitä hoitamaan. Onneksi ei ollut eka vauva omalla kohdalla.

MillaMagilla
Mä satuin koksiin synnyttämään pahimpaan mahdolliseen ruuhka-aikaan. Kätilö oli tosi ihana (Leveäoja), mutta osastolla oli kamala hulina. Synnyttäneiden vuodeosasto oli täysi ja osa äideistä oli synnyttämättömien puolella. Hoitsut ei paljon ehtinyt neuvomaan, kävivät välillä vaan tarkastamassa milloin vauva on syönyt, ja yöllä herättivät syöttämään. Suurin osa hoitsuista ihan mukavia. Kyllä menen sinne mielelläni toistakin (sitten joskus) synnyttämään.

-tiijuska-
Minä synnytin Koksissa vähän aikaa sitten... Kätilö oli mukava, hieman tiukkis, mutt siinä tilanteessa ihan hyvä.. Hoitajat olivat pääosin mukavia, tosin eräs vanhempi hoitaja jätti pahan maun suuhun... Aika paljon olit yksiksesi, mutta apua sai jos tarvit...Hoitajat kävivät näyttäytymässä aina vuoron alussa!! Ei mikään paha kokemus, sinne toivottavasti jossakin vaiheessa uudelleen =)

peruna
Yksi synnytys koksissa takana ja toinen pian edessä. Pelkäsin ihan tajuttomasti pelkästään sairaalaan joutumista, mutta täytyy sanoa, että pelkästään positiivista oli olo siellä. Ei tainnut kylä olla kiirekaan, koska hoitajilla oli kyllä aikaa tulla ja jutella j a opastaa. Varsinkin kun en itse voinut istua ja jouduin tiputukseenkin, niin apua kyllä löytyi.
Oliko kysyjällä mielessä joku erityinen kysymys, täsmäkysymyksiin olisi ehkä helpompi vastata :p

Minä synnytin koksissa joulukuussa 01 ja tasan pari viikkoa sitten =) Kätilöt ja henkilökunta todella mahtavia. Itsellä on vain positiivisia kokemuksia, vaikka inhoan sairaaloita todella! Henklökunta sai olon tuntemaan todella kotoisaksi =)

peruna
Vielä koksissa synnyttäneiltä kysyisin, että onko kokemusta kuinka pian päästetään kotiin toisen synnytyksen jälkeen? Siis jo äiti ja lapsi voivat hyvin. En siis tiedä onko sairaalakohtaista, mutta ne jotka teitävät voisivat vastailla, Kiitos taas etukäteen.

MillaMagilla
Kyllä se taitaa olla samalla tavalla kun ensimmäisenkin kanssa, eli synnytyspäivä on nollapäivä ja kolmantena kotiin. Ainakin huonetoverini kesällä sai toisen lapsensa samana päivänä kun minä ensimmäisen, ja samana päivänä päästiin kotiin.

Itse olin esikoisen kanssa neljä päivää. Ja tämän toisen kanssa mitä siitä nyt tulee syntyi 01.25 torstaina ja lauantaina päästiin jo pois. Kannattaa sanoa kotiin lähdöstä ajoissa kun siltä tuntuu, koska ne ei halua patistaa sieltä pois. Ne olisi pitän minut kanssa siellä sen kolme päivää tämän toisen kanssa myös ellen olisi pyytännyt kotiin pääsyä.

taikku77
Heips!
Synnytin koks:ssa tammikuussa ja silloin osastolla oli rauhallista. Kätilöt ja kätilö opiskelija synnytyksessäni oli ihan kivoja ja synnytys meni miten meni, mutta olin ihan tyytyväinen.
Osastolla ei juurikaan hoitajia näkynyt, itse oli etsittävä jos oli jotakin kysyttävää. Tilat osastolla olivat miellyttävät joten siellä oli mukava olla senkin puolesta.

olisin päässy toissynnyttäjänä seuraavana aamuna kotiin jos olisin tuonu vauvan kolmantena päivänä näytille lastenlääkärille. tuli paha olo eikä päästettykkään. eihän ne siellä pakolla pidä että ulos voit kävellä koska haluat mut kannattaa ainaki se yks yö synnytyksen jälkeen olla. tokan päivän aamuna synnytyksen jälkeen voi jo lääkäri tarkastaa ja sit ei enää tarvis mennä takasin. kai se riippuu sun ja lapsen kunnostakin milloin teidät päästetään.

Yhteistyössä