Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä ootko tosissas vai trollaatko, mut ÄLÄ PALJASTA VASTAUSTA MULLE koska sun kommentti nauratti ja ilahdutti! Puss och kram!Alkuperäinen kirjoittaja Yksh khännine äittthi;24742799:Heippa Titi-Uu! Mäkin täällä nappailen sidukkaa, joskaan en v*tutuksen lieventämiseen vaan ihan viikonlopun kunniaks, joten uskallan avautua vähän: sä oot palstalaiseksi aika huippu tyyppi ja jos kehtaisin, niin pyytäisin sua joskus mun kans baariin viettään tyttöjen iltaa! Luulen, että meillä ois aika hauskaa![]()
Alkoholi-blandis-suhde käntyy kokoajan enemmän alkoholin puolelle. Kohta ku blandikset loppuu juon eka viinin pois ja lopuks varmaan De Kuyperitkin pullonsuusta.
Nyt kun vilukissa sanoit, huomaan kaipaavani suklaata. Herranjumala, miksei mulla oo suklaata??!?!
Voi ei kun tänään just päätin liittyä palstan kk-laihdutusläjään... :| Mut jäätelöä viime kuulta pitäis vielä olla! Ja eihän huomenna voi rapuloida kun töitä, töitä vaan...
((pakastimelle!!))