koko perhe kipeenä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppu

Vieras
Miten te pärjäätte jos kaikki ootte kipeenä samaan aikaan. Ollaan influenssassa ja kovassa kuumeessa. Nuorimmalle ei kelpaa kuin syli ja jatkuva kanniskelu ja tietty vain mun äidin sylissä.
Kun kuumetta on itelläkin yli 39 voitte vaan arvata kuinka mä oon puhki ja iskä myös.
Mummoa ei voi pyytää apuun, koska se on syöpähoidoissa parhaillaan.
Mistä vois kysyä aoua, että sais huilattua itsekin edes tunnin pätkän? Nyt ei oo sitä päässyt tekemään. Sanomattakin lie selvää ettei oo tullut syötyäkään juuri mitään :/

Minä en tiedä miten pärjättäis tuossa tilaneessa. Jos olen itse 39 asteen kuulmeessa niin minusta ei todellakaan ole kantelemaan ketään! Onneks ei olla vielä koskaan oltu kaikki yhtä aikaa pahasti kipeenä!

Meillä oli pari vuotta sitten.Linnottauduin piirrettyjen kanssa lasten kanssa sänkyyn,nuorin oli parikuukautinen. Syötiin mikä vaan maistui.
Hyvin selvittiin lopulta,kuume kesti pari viikkoa....

[QUOTE="vieras";27995712]Minä en tiedä miten pärjättäis tuossa tilaneessa. Jos olen itse 39 asteen kuulmeessa niin minusta ei todellakaan ole kantelemaan ketään! Onneks ei olla vielä koskaan oltu kaikki yhtä aikaa pahasti kipeenä![/QUOTE]

Peesi. Ei meilläkään ole olut koskaan tuollaista tilannetta. Esikoisen ollessa ihan vauva, mulla oli sattuneesta syystä niin kova päänsärky, että oli pakko pysyä sängyssä, mutta kyllä se vauva siinä vieressä viihty ihan hyvin ja tissiä oli helppo tarjota.

Jos pitäisi kanniskella lasta kuumeisena, niin kokeilisin varmaan josko keinutuolissa istuminen ja kiinnuminen kelpaisi. Kannattaa varmaan soittaa jonnekin kunnan kotipalveluun ja yrittää, jos sieltä saisi apua. Riippuu kyllä vähän kunnasta miten apua on tarjolla. Pikaista paranemista teille ap!

Vasta olin minä ja kaikki neljä lasta, yksinhuoltajuuden riemuja.. Huh.. No, onneksi nyt jo parempaan päin. Nuorin ehkä kehittää korvatulehdusta. Hetki kerrallaan eteenpäin siitä selviää.