Koko ajan huono olo,mikähän vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kemuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kemuli"

Vieras
Ei liity helteeseen,jatkunut jo pitempään enkä ole raskaana enkä imetä.Tutkittu 3 päivää sairaalassa,otettu kymmeniä verikoeita,kuvattu päätä ja niskaa ja tehty ihastutkimuksia ja kliinisiä tutkimuksia.Mitään selittävää ei löydy.
Huimaa,on epätodellinen olo,kädet vapisee.TUlee sillä tavalla aalloittain,eikä liity mihinkään erityiseen hetkeen.Stressiä ollut kyllä mutta vaikea uskoa että elimistö näin voimakkaasti menisi siitä sekaisin?

Mulla on ihan samankaltaista ja todella usein tulee niin huono olo että alan yökkimään, tuntuu kuin kuuma aalto iskisi ja alan hikoilemaan kylmää hikeä. Syytä en tiedä minäkään. :(

Oletko juonut tarpeeksi? Tai liikaa? Vettä? Puuttuuko suoloja elimistöstä? Kokeileppa juoda vettä ja syödä merisuolaa, auttaako? Voi olla kaliumin puutosta. Ainakin oireet sopii. Kaliumia saa myös luontaistuotteena. Auttaa hetkessä.

[QUOTE="kemuli";23937173]ei ole,nämäkin tutkittu jo kahteen kertaan,samoin magnesium ja muut kivenäisaineet,kilpirauhanen ym ym ym.[/QUOTE]

Oletko kuitenkin kokeillut ottaa sitä kaliumia, vaikkei kokeissa mitään näykkään? Ei mullakaan näkynyt tk.n labroissa mitään vikaa, mutta apu tuli kun aloin syödä kaliumia, magnesiumia, sinkkiä ja seleeniä, sekä juomaan sen 2 litraa vettä per vrk. Lisäksi vaihdoin suolat puhdistamattomaan merisuolaan.

[QUOTE="kemuli";23937160]Onko sua tutkittu?Mulla ei oo pahoinvointia mutta muuten huono olo,ihan kun katsois itseensä vierestä ja jus aalloittain tulee.[/QUOTE]

Ei ole, kun välttelen aina lääkäriä.. :ashamed: Ehkä 1,5 vuotta tätä nyt ollut. Välillä monta kertaa päivässä, välillä taas voi mennä päiviä välillä ilman että ainakaan muistaisin. Jotenkin toivon että tilanne korjaantuisi itsestään.

[QUOTE="Mansikka";23937228]Ahdistuneisuushäiriö? Paniikkihäiriö? Mulla ahdistuneisuus oireilee huonolla ololla ja tärinällä.[/QUOTE]

Olen ollut ahdistunut kyllä ja olen edelleen,en vain VOI USKOA että fyysiset oireet voivat olla näi rajuja?????! Tämä huonovointisuus-aalto tulee vähintään kerran päivässä,ei katso aikaa mutta olen huomannut että SAATTAA tulla suljetussa tilassa herkemmin (esim.pikku kaupassa,marketissa taas ei).Mulla ei todellakaan ole mitään sosiaalisten tilanteiden kammoa tms.mutta mitä ihmettä mun kroppa oikein sitten houraa??

[QUOTE="kemuli";23937258]Tätä epäilen,ettei ole,tuhat muuta koetta kyllä.Mutta ei kai vaihdevuodet vielä..ikää 35v.[/QUOTE]

meilla naisilla nää hormooni häiriöt voi aiheuttaa vaikka mitä ongelmia :( eihän se testtaaminen haittaa. ja joo mun äitillä tuli vaihdevuodet just 35vuotiaana

[QUOTE="kemuli";23937246]Olen ollut ahdistunut kyllä ja olen edelleen,en vain VOI USKOA että fyysiset oireet voivat olla näi rajuja?????! Tämä huonovointisuus-aalto tulee vähintään kerran päivässä,ei katso aikaa mutta olen huomannut että SAATTAA tulla suljetussa tilassa herkemmin (esim.pikku kaupassa,marketissa taas ei).Mulla ei todellakaan ole mitään sosiaalisten tilanteiden kammoa tms.mutta mitä ihmettä mun kroppa oikein sitten houraa??[/QUOTE]

En minäkään uskonut mut uskottava se oli kun lääkäri antoi diagnoosin. Sen jälkeen ollut hieman helpompaa kun tietää et elimistö voi todellakin reagoida myös psyykeasioihin noin rajusti. Käyppäs lääkäriltä kyselemässä et voisko olla sitä! Tsemppiä. =)

Yhteistyössä