Kokkola & lähialueet!

Heipä hei taas!

Oli tuossa Saparon kanssa puhetta laittaa uusi ketju alulle kun se vanha on päässyt tipahtamaan. :whistle:

Mitäs kaikille kuuluu? Meillä on kevät sujunut tuttuun tahtiin; Miksa on paljon töissä ja me ollaan lasten kanssa enimmäkseen kotosalla. Lukan allergioiden kanssa painiskellaan edelleen, tuntuu että nyt on sellainen vaihe että koko ajan löytyy sopimattomia ruoka-aineita (yhdistettynä siihen että tuo ryökäle siirtelee tuoleja ja kiipeilee niille päästäkseen käsiksi luvattomiin syötäviin.. \|O ).

On se kyllä jännää kuinka nuo lapset vain on niin erilaisia. Vilma on edelleen niin prinsessaa ja Lukaa kiinnostavat vain autot, pallot ja kiipeily. :D Vilman kanssa ei tarvinnut koko ajan pelätä että milloin se loukkaa kunnolla, Luka taas on koko ajan pää mustelmilla ja milloin missäkin kiipeilemässä. Se myös ihan kirjaimellisesti hakkaa päätä seinään välillä ja nauraa päälle.. :headwall: Miehet!

Meillä on tosiaan syksyllä edessä muutto Jyväskylään. Tai ainakin minulla. Pitää nyt katsoa Miksan työtilanne ja se että löytyykö sieltä työtilaa. Jos niin käy että Miksan pitäisi jäädä tänne, niin lapsetkin jäisivät ja minä sitten kävisin Jyväskylässä ja tulisin viikonloppuisin takaisin. Täällä on kuitenkin tukiverkko, mummulat ja muut sukulaiset, kun taas Jyväskylässä joutuisin olla ihan yksin lasten kanssa. Ei tuo kyllä mikään pysyvä ratkaisu olisi, puoli vuotta korkeintaan. No saa nyt nähdä, mieluiten tietysti mentäisi koko perhe sinne heti.

Olisi kiva lukea muittenkin kuulumisia ja nähdä taas pitkästä aikaa teitä! :)
-Unusual & riiviöt :saint:

Laiskuus palstailussa näyttää vaivaavan muitakin kuin minua! :whistle: Olisi kiva kuulla teidän kuulumisia :attn: :)

Mä sain muuten sivuaineen syksyä varten, journalistiikan! Toimittaja onkin ollut mun unelma-ammatti sitten ala-asteikäisestä saakka. Toivottavasti opiskelut sitten lähtee sujumaan kunnolla.. :ashamed:

Milloin nähtäisi ja missä?

-Unusual *kohta unille*

Hei vaan. Täältä ollaan kokkolasta. Meidän neiti on 1v 2kk ja pikkusisaruksella on LA 23 lokakuuta. Minä kävin tässä välissä pari kuukautta töissä, mutta työn laatu on sellainen ettei sovi odottavalle. Joten olen nyt sairaslomalla toistaiseksi. Mukava kun ehtii olla enempi neitin kanssa, vaikka välillä työt houkuttelisikin. Päivisin käydään puistossa ja kävelyllä. Sitten on tietysti perinteiset kotihommat hoidettavana.
Kirjottelu laiskuus vaivaa minua aika usein :ashamed: mut katotaan, jos sitä sais välillä jotain väsättyä.

Moi kaikki!

Olinpas ihan unohtanut käydä täällä vaikka Unusualin kans oli puhetta ketju uudestaan nostaa =) Tuolla muissa ketjuissa kyllä olen seikkailut aina välillä.

Joten hei vaan vanhat ja uudet :wave: Ja missäs loput luuraa, muisti pätkiin niin että nimimerkkejä ei kyllä tule nyt mieleen.

Eli uusille tiedoksi että mä olen vm-79 oleva äiti Kokkolasta ja perheeseen kuuluu avomies ja neiti 3v. Työelämässä tällä hetkellä.

Eipäs tässä nyt kummempia mutta palaillaanpas taas asiaan ja pidetään ketju korkeella :p

Heippa heippa!

Uutena hyppää mukaan.. Eli kokkolasta, ihan keskustasta ollaan!
Hoitovapaalla kotona ja neiti on nyt 9kk. Ja kakkosta kuumeilen kovasti!

Muistelin että kun tyttöä odotin niin teillä täällä pinoa olisi ollutkin ja nyt sit sitä yritin etsiä mut ei löytyny..

Jotenka aloittelin sitten tuonne vauvapuolelle kans pinoutumaa Kokkolanseudun Vauvoille ja Äideille! Ollaan nyt ihan viikoittain tavattu toisiamme.. Meitä on oikein kiva porukka joilla suht. saman ikäisiä lapsosia!

Ja tänäänkin on treffit HH-Kahvilassa Klo. 14.00 jos joku tahtoo tulla =)

Mutta nyt aamupalalle.. tytön kyllä oon syöttäny jo monesti mut ite en saanu mitää suuhuni ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:43 miamis kirjoitti:
Heippa heippa!

Uutena hyppää mukaan.. Eli kokkolasta, ihan keskustasta ollaan!
Hoitovapaalla kotona ja neiti on nyt 9kk. Ja kakkosta kuumeilen kovasti!

Muistelin että kun tyttöä odotin niin teillä täällä pinoa olisi ollutkin ja nyt sit sitä yritin etsiä mut ei löytyny..

Jotenka aloittelin sitten tuonne vauvapuolelle kans pinoutumaa Kokkolanseudun Vauvoille ja Äideille! Ollaan nyt ihan viikoittain tavattu toisiamme.. Meitä on oikein kiva porukka joilla suht. saman ikäisiä lapsosia!

Ja tänäänkin on treffit HH-Kahvilassa Klo. 14.00 jos joku tahtoo tulla =)

Mutta nyt aamupalalle.. tytön kyllä oon syöttäny jo monesti mut ite en saanu mitää suuhuni ;)
heippa. taas törmäillään.
Mä en ole ehtinyt niihin teidän tapaamisiin viel, mut tarkotus oisi tulla.
On pientä ongelmaa tuon nukkumisen kanssa itsellä, kun ei tahdo uni tulla. Toivompa et se korjaantuu.
Päivällä ei tahdo ehtiä tänne sivuille, kun löytyy kaikkee muuta puhaa. Eli käympäs sitten näin yöllä kurkkimaan teidän kuulumisia :snotty:

Moro! Kalajoella asustellaan.Perheeseen kuuluu tytöt kohta 4v ja 1v3kk =) Isäntäki löytyy =) ;) Mulla meni alkuvuosi hääjärjestelyissä kun mentiin tammikuulla naimisiin vihoviimein yli kymmenen vuotta isännän kans yhessä oltukki ja kaks tenevaaki saatu. =) :heart: Joo meillon tossa pihalla ulkosauna projekti menossa nyt jos tässä kesän aikana pääsis omaan ulkosaunaan löylytteleen.Töitä oon yrittäny minäki hakia ei oo vielä tärpänny... :/ Jep mutta eipäs sen kumempaa palataan taas :wave: =)

Hei. Me täällä pähkäillään, että tohtiiko alkaa rakentaa. Pelätään lähinnä tota koron nousua. Nyt kun talo, kun talo tulee maksaan sen 200000-250000 :whistle:
Että on kyllä syytäkin miettiä...
Asutaan nyt kolmiossa, pienessä sellaisessa. Alkaa tilat käydä ahtaaksi, nyt kun perhekkin kasvaa yhdellä jäsenellä lisää :heart:
Ollaan koitettu löytää isompaa rivitalo asuntoa, mutta taitaa olla kysyttyä tavaraa, kun ei kovasti olle markkinoilla. Toki noita uusia paritaloja on, mutta hinnat myös lähellä kahta sataa

Ajattelin nyt tätäkin kautta tiedottaa..

Elikkä meillä on taloyhtiössä pihakirppis lauantaina 9.6! Klo. 11-16.00. Osoitteessa kotipellonkatu 3a (vidnäsinkadun päässä)

Mulla myynnissä tytön vaatteita 50-70cm, omia pieneks jääneitä vaatteita ja miehen käyttämättömiä kesävaatteita ym muuta kodin tavaraa! Naapurilla kaksi poikaa 5v ja toinen vähän vanhempi, heiltä myös vaatetta myyntiin :)

Tulkaa tekemään löytöjä!

ooh, voi ei, nostin sen vanhan ketjun ku en huomannu, että täälä on uuskin :ashamed: nii eli kysyn uudestaan ;) onko täälä enää mitään elämää, kun me muutetaan kokkolaan elokuun alussa ja olis kiva saada lenkkikavereita jos joku asuis meitä lähellä :)

Hiljaselta näyttää täälläkin!

Mejan; Meillä jatkuu tapaamiset vauvapuolen pinoutumassa (kokkolanseudun vauvat) kunhan lomat on lusittu =) Ja tosiaan minusta saa kyllä seuraa!! Asutaan ihan keskustassa tällä hetkellä ja varmaan jatkossakin vaikka muutto vuokralle talvella tuleekin =)

Miamis ja Aino 190806

No joo, olis kyl kiva saada kaveria ittelle ja Iinalle! Me muutetaan siihen aika lähelle minimania ja näitä, tänään käytiin kirjottaas vuokra sopparit :) Mäkin tunnen Kokkolasta tasan nolla ihmistä, eli jonki sorttinen seura olis paikallaan, Iinallekkin :xmas:

Mejan; Tieten muutatte niihin kivan värisiin kerrostaloihin?? Me asutaan tässä cittarin lähellä.. että ihan toisella puolella keskustaa mutta ei kuitenkaan kovin kaukana =)

Kun pääsette asettumaan niin voidaan vaikka järkätä treffit jossain! Me ollaan yhden äidin ja Ainon ikäisen tytön kanssa käyty uimassa kerran viikossa nyt kesällä ja varmaan jatkossakin käydään, että ei ku mukaan vaan jos uinnista tykkäätte =) ollaan tutustuttu ton meidän vauva pinoutuman kautta!

Me muutetaan Herman Renlundin kadulle, sellaseen pieneen vanhaan kerrostaloon :)

Iina on kerran vaan käyny järvessä uimassa, mutta eiköhän sille uimahalli pulikointikin kelpaa, pitäis vaan varmaan ostaa jotkut kellukkeet, vai..? Olis kyllä kivaa iinanki saada kavereita, vaikka onki vuoden vanhempi sun tyttöä, Iinahan täyttää elokuun lopulla 2v.

Sunnuntaina siis olis meilläki muutto edessä :) Netti on poikki varmaan jonku aikaa, mutta kuhan vauhtiin pääsen niin treffailen kyllä mielelläni muitakin äiti-ihmisiä!

Luulen tietäväni paikan suunnillee!

Meillä neiti on ihan mulla sylissä vaan et meillä ei vielä kellukkeita oo mut varmaan kannattaa hommata! Ollaan käyty vauva uinnissa niin siitä jäänyt tämä uinti harrastus..

Voimia muutto hommiin!! Ei ole mitään keveintä puuhaa =)

No voimia tarvitaan, ja rutkasti onnea! Joudun nimittäin ensimmäisen kerran elämässäni ajamaan autolla josa on peräkärry (ei saatu pakua ni muutetaan kahella peräkärryllä) joten pysykäähän kaikki pois sunnuntaina Kokkolan liikenteestä :D

Mäkin oon muuttanu elämäni aikana 9kertaa, alkaa pikkuhiljaa nyppimään :x

Mejan; mukaan uimaan vaan! Me ollaan ne jonka kanssa Miamis ja Aino on käynyt uimassa ja muutenkin treffailtu. Kaksi vuotiaalla on varmaan jo ihan hyvä olla kellukkeet uimassa kun on jo sen verran iso, meidän pienet neidit pysyy vielä sylissä mut en tiedä kuinka kauan! Meillä siis kanssa tyttö joka täyttää elokuussa vuoden.

Asutaan kanssa Lidlin ja Mínimanin lähellä ja uudet ystävät on aina tervetulleita. Olen myös muualta kokkolaan muuttanut kolmisen vuotta sitten eikä kovin laajaa ystäväpiiriä ole vielä kertynyt... Itse asiassa työkavereita lukuunottamatta Miamis taitaa olla ainoa! Eikä noita työkavereitakaan pahemmin tule tapailtua kun on hoitovapaalla. Eli niinkuin miamis ehdotti että kunhan saat muuttotouhut tehtyä niin sovitaan treffit joihin tietysti kaikki muutkin halukkaat tervetulleita!

Hansku ja Anni 230806

Sopii mukaan Eevin äiti!! Sopiiko kaffittelut ensviikolla niin hansku on kans maisemissa??
Leppoisaa masunkasvattelua!!

Meillä neiti otti viikonloppuna ekoja askelia.. mutta siihen se sit tällä erää jäi! Ei oo sen jälkee enää kokeillu kävellä ollenkaa =) Mutta kaikki aikanaan..

Nyt kauppaan!!

joko Aino täytti vuosia? kyllä se kävely siittä alkaa luistaan, "pitää vähän miettiä nuin suuria askelia elämässä". hiljaa hyvää tulee. elli lähti käveleen 11kk.
joo katotaan sitä kahvittelua sitten ensi viikolla.
Ollaan taloja kierrelty katsomassa oikein urakalla. On se iso ratkasu, tuo omakotitalon laitto. meillä osake tällä hetkellä, alkaa käydä pieneksi pikkuhiljaa.

Aino tulee 19pv. vuoden =) Mulla oli Ainon laskettu aika 3.8!! Oli vuosi sitten vähä jännät paikat!!

Otti taas eilen parit askeleet.. vähän kerrallaan!!

Mekin osakkeessa asutaan ja just laitettiin myyntii.. kaksiossa tila alkaa loppua ja jos tuossa alkuvuodesta pilleritkin jätän pois niin on pian todella ahdasta ;)
Ei vielä olla varmoja ostetaanko talo vai mennäänkö vuokralle... Luulen että vuokralle mennää!!

Mutta nyt nukkumaan..

Yhteistyössä