kokemusta puhelinhäiriköinnistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häiritty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häiritty

Vieras
Sain irstaan puhelun tuntemattomasta numerosta. Poliisi ei tee mitään ennen kuin tulee lisää puheluja. Onko kokemusta; kuinka monta puhelua pitää tulla, että jotain tehdään asialle? Kuinka asia on ratkennut?

millanen on irstas puhelu?minä just miehelle sanoin että lkaittais mullekkin tollasia tekstiviestejä kun nää suomen julkkismiehet lähettelee naisilleen.oisin otettu

Joo on niitä mullekki tullu. Vaihan numeron aika usein mut aina jonku ajan päästä niitä alkaa tulla. Nyt taas viikko sitte numeron vaihdoin, saa nähdä koska alkaa piipata ja piristä... :xmas: En ole kyllä koskaan edes poliisille asiasta maininnu.

mulle tuli viime kesänä muutamia ilkeitä tekstareita ja oli samasta nrosta koitettu soittaa. selvitin nron ja ihna outo tyyppi. konsultoin tuttavapoliisiani, ja seurattiin tilannetta. en vastannut tietenkään yhteenkään viestiin enkä puheluun ja homma loppui muutamassa päivässä. hullut on sellasia, että jos niille vastaa ne vaan innostuu. joten luuri äänettömälle, talleta viestit ja pidä log tallessa. seuraat tilannetta. en ite tahtonu heti tehä ilmoitusta, koska mies olisi saanut nimeni selville, kännynroni on salainen, joten tuo oli pienempi paha ja onneksi loppui.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
millanen on irstas puhelu?minä just miehelle sanoin että lkaittais mullekkin tollasia tekstiviestejä kun nää suomen julkkismiehet lähettelee naisilleen.oisin otettu

Minua ei naurattanut tuo puhelu yhtään. Vanhahkon miehen ääni kyseli mm. pimpsan vointia yms. Oksetti niin paljon, että lopetin puhelun lyhyeen. Tuntuu uhatulta.

Mulle soitteli joskus suoraan vastaajaan joku ukko joka läähätti, kertoili mitä haluu tehdä jne. Sillon ei saanu vastaajasta soittajan numeroo selville joten poliisit sen selvitti ja ukko makso mulle korvauksia.
Toi jatku kyl usemman kuukauden ja jutut muuttu koko ajan härskimmiks + olin viel alaikänen ku toi tapahtu

häirikköjä ollu juu tai no lähinnä semmosii jotka ei vaa sit oo tajunnu päästää irti ja tajunnu et ei kiinnosta ennee... Mut eipä ne hirmusti häiriöks oo sit loppupeleist ollu ku oon suhteellisen suora ollu :)

Yhteistyössä