Kokemusta miten hyvin mll:n hoitajana saa keikkoja jos pystyy työskentelemään myös arkisin päiväsaikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ollut pitkään kotiäitinä ja kun nuorinkin syksyllä aloittaa koulun miettinyt josko aloittaisi mll:n hoitajana, lastenhoitoalan koulutus on.

Onko kokemuksia miten hyvin noita keikkoja saa jos pystyy työskentelemään myös arkisin päiväsaikaan eli tekisi tuota "päätyönään"? tiedän toki että kokoaikaisesti tuolla ei pysty työllistymään mutta nimenomaan osa-aikatyötä olen ajatellutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja miä?;23096477:
miksi ammatti ihminen lähdet mll kakka palkalla hommia tekemään?

Sitä miksi en ole lähdössä kokopäivätyöhön vaan etsin nimenomaan osa-aikaista/keikkaluonteista työtä en nyt halua tässä ruveta sen tarkemmin erittelemään.

no eikä kannattaisi mieluumin laittaa itse ilmoitus jonnekin että etsit lastenhoitohommia, tai työkkärin sivulta etsit perheen joka etsii hoitajaa. paremman palkan saat.

Henk. koht. kokemusta aiheeseen liittyen ei ole, mutta tuli vain mieleen että esim. Hoivanet tarjoaa erilaisia lastenhoitokeikkoja. http://hoivanet.fi/ryhdyhoitajaksi

Riippuu täysin paikkakunnasta. Itsellä tällä hetkellä samanlainen tilanne kuin sinulla, eli pystyisin ottamaan mitä keikkoja tahansa vastaan suunnilleen. Viime kuussa on tullut kaksi tarjousta, toinen 7h ja toinen 4h, joulukuussa ei yhtään, marraskuussa taisi pari tulla, jotka kuitenkin peruuntuivat perheen puolelta.. Tässä kuussa ei ole tullut yhtään.

[QUOTE="tiiu";23096640]Riippuu täysin paikkakunnasta. Itsellä tällä hetkellä samanlainen tilanne kuin sinulla, eli pystyisin ottamaan mitä keikkoja tahansa vastaan suunnilleen. Viime kuussa on tullut kaksi tarjousta, toinen 7h ja toinen 4h, joulukuussa ei yhtään, marraskuussa taisi pari tulla, jotka kuitenkin peruuntuivat perheen puolelta.. Tässä kuussa ei ole tullut yhtään.[/QUOTE]

Minkä kokoisella paikkakunnalla teet keikkoja? Itse asun n. 30 000 asukkaan kaupungissa ja mietin että riittäisikö kysyntä..

kiinnostaisi tietää, aika monethan noista hoitajista taitavat tosiaan keikkailla vaan iltaisin, että mahtaako keikkoja löytyä jos joku pystyykin tekemään myös päivällä?