K
kullankallis
Vieras
Kuinka nopeasti korunsa saa muutettua rahaksi? Vastasiko hinta edes suunnilleen sivuston laskuria?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taidat olla kyseisessä lafkassa töissä? Täyttä kusetustahan toi on.Mä en enää muista tarkkaan, mutta suht nopsaan raha taisi tilille tulla. Vihkisormuksista sain parisataa euroa.
Taidat olla kyseisessä lafkassa töissä? Täyttä kusetustahan toi on.
Mä en enää muista tarkkaan, mutta suht nopsaan raha taisi tilille tulla. Vihkisormuksista sain parisataa euroa.
Jaa häh? Miksi olisi?
Tosin kullan arvo ei parhaillaan taida olla huipussaan, mä odottaisin ellen ihan välttämättä tarvitsisi rahaa juuri nyt.
Siksi, että kullallla ei ole mitään virallista arvoa kun sitä joku ostaa. Yritys päättää itse minkä hinnan se maksaa. Netissä kultaa ostavia kusetusfirmoja on paljon.
Näin juuri. Itse sain muutamasta aidosta kultakorusta 14e jostain tällasesta kusetusfirmasta, oisko ollut juuri tämä kultarahaksi.fi. Vitutti, mutta kyllä mä tiesin riskin ottaneeni, kun lähetin korut sinne.Siksi, että kullallla ei ole mitään virallista arvoa kun sitä joku ostaa. Yritys päättää itse minkä hinnan se maksaa. Netissä kultaa ostavia kusetusfirmoja on paljon.
Tänään esim. Kulta rahaksi maksaa 100 grammasta 14k kultaa 1236 euroa ja Rasmussen 1503 euroa.
oisit vieny kanikonttoriinNo mä olin kuitenkin tyytyväinen kun sormuksista sai takaisin melkein saman mitä niistä aikoinaan maksoi. Mutta se tosiaan oli jokunen vuosi sitten.
just joo. Itekki ku käytin tuota palvelua niin iha yhtä huijareita niinkuin muutki vastaavat puljutItse katsoin nettisivuilta ensiksi hintoja maksuperiaatteita ja soitin www.kultaplus.fi yritykseen ja pyysin heiltä arvion hinnasta. Painon kullasormuksesta olin katsonut ässän vihannesoston vaalla. Sain pikkasen enemmän mitä puhelimessa puhettiin kun heillä tarkempi vaaka käytössä.