Kokemusta kultarahaksi.fi palvelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kullankallis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siksi, että kullallla ei ole mitään virallista arvoa kun sitä joku ostaa. Yritys päättää itse minkä hinnan se maksaa. Netissä kultaa ostavia kusetusfirmoja on paljon.
Näin juuri. Itse sain muutamasta aidosta kultakorusta 14e jostain tällasesta kusetusfirmasta, oisko ollut juuri tämä kultarahaksi.fi. Vitutti, mutta kyllä mä tiesin riskin ottaneeni, kun lähetin korut sinne.

Suomen jalometallikierrätys oy, huono kokemus
Ainakin korut rahaksi- (Suomen jalometallikierrätys oy) firmasta jäi huono fiilis. Sain tänään puhelun, että 14K kultalähetyksestäni maksettava hinta olisi 5€/g. Naurahdin hintatarjousta, jota virkailija alkoi selittelemään sulatuskuluilla jatkaen muiden firmojen vedätyksillä. Eipä minua muut firmat kiinnostaneet. Pyysin palauttamaan korut, josta langan päässä ollut "asiakaspalvelija" sitten harmistui kovin. Tivasi syytä, vaikka heidän sopimusehdoissaan luvataan ilmaista palautusta. Puhelun herrasmies lopetti komeasti :" Voi olla, että posti hukkaa korupalautuksenne, sehän ei ole vakuutettu".

Tulihan kokeiltua, en suosittele. Pikku juttu, mutta tyhmä fiilinki jäi.

Itse katsoin nettisivuilta ensiksi hintoja maksuperiaatteita ja soitin www.kultaplus.fi yritykseen ja pyysin heiltä arvion hinnasta. Painon kullasormuksesta olin katsonut ässän vihannesoston vaalla. Sain pikkasen enemmän mitä puhelimessa puhettiin kun heillä tarkempi vaaka käytössä.

Itse katsoin nettisivuilta ensiksi hintoja maksuperiaatteita ja soitin www.kultaplus.fi yritykseen ja pyysin heiltä arvion hinnasta. Painon kullasormuksesta olin katsonut ässän vihannesoston vaalla. Sain pikkasen enemmän mitä puhelimessa puhettiin kun heillä tarkempi vaaka käytössä.
just joo. Itekki ku käytin tuota palvelua niin iha yhtä huijareita niinkuin muutki vastaavat puljut

Yhteistyössä