kokemusta elloksen vaatteista

Ihan ok minustakin, koot tosin saattavat joskus olla aika suuria, itselleni ainakin kun olen kokoa 32-34, niin ei oikein tahdo mitään löytyä! Ne kommentit on tosiaan hyviä, kannattaa lukea :)

ei oo mikää viel kutistunu, ihan hyviä arkivaatteita, ja jos vertaa joihinki nuorten vaatekauppojen mitotukseen, niin on kyllä vähän väljempiä, mutta mun mielestä ei tarvi kummiskaan tilailla kokoa isompi/suurempia. Riippuu tietty muutenki, millanen kroppa on. Itse olen suht sopusuhtanen, että uskaltaa sovittamatta ostaa. Elloksen housuissa kuitenkin mulla aina sama juttu, ettei istu tuolta persiistä, jää lököttää, mutta mun makuun housujen pitääkin olla tiukat=)

Mä olen saanut yhtä poikkeusta lukuunottamatta oikeat tuotteet ja tilaan sieltä paljon. Mä olen kyllä ollut tyytyväinen myös laatuun, minusta eivät kutistu ja itselleni olen aina osannut tilata oikean kokoisia vaatteita, eli mitoitus on minusta ihan normaali.

Mä sanoisin, että niihin tarjous-vaatteisiin ei ainakaan kannata rahojaan tuhlata. Joskus olen jonkun kympin paidan ostanut, ja ei kestänyt käytössä. Aluks vaikutti tosi kivalta, mutta muutamien pesukertojen jälkeen kangas heti venähti ja nukkaantu. Eihän ne onneks kalliitakaan ollu, mutta kyllä se silti pisti sillon harmittaan, kun vaate menee suunnilleen käyttökelvottomaks juuri kun palautusaika on mennyt umpeen. :/

Yks melko kallis (50e) paita oli ihan kräpsä, kangas huonoa, kaulus ommeltu krynttyyn ja "paljetit" irti.

Lapselle olen joskus tilannut collegehousut, kuluivat normaalikäytössä puhki noin neljännellä käyttökerralla.
Sit tilasin niitä edullisimpia lakanoita, ja olivat huonoimmat ikinä. Sinisistä tyynyliinoista lähti väri ekassa pesussa, eikä tietenkään edes tasaisesti.

Luulen ,etten siihen lafkeen enää rahojani lähteä.
Mies on saanut ihan kohtalaisia t-paitoja halvalla sieltä.

Vaatteet mitä mie oon ostellu niin hyvin o kestäneet käytössä et pesussa. Koot vaihtelee jonkin verran riippuu tietty myös mallista.

No perusvaatteet on ihan ok.

Jotkut tarjous-halpis-tuotteet on ihan perseestä, nyppyyntyy heti jne.

Mut normaalistimaksavat on ihan ok.

Kerran sain kyllä mustista housuista jonkun allergisen reaktion, joka loppu kortisonilla ja sillä että pesin housut 5x. :o :snotty:

Periaatteessa ihan ok kuteita.

Yhteistyössä