Kokemus Kidsroomista tilaamisesta :(

  • Viestiketjun aloittaja cardican
  • Ensimmäinen viesti
cardican
Ihan näin varoituksena ajattelin kertoa oman kokemukseni siitä kun tilasin Kidsroomista turvaistuimen. Tein tilauksen netissä ja kaikki meni hyvin, sain varmistuksen sähköpostiini ja ilmoituksen, että arvioitu toimitusaika on noin kymmenen päivää. Maksoin luottokortilla ja summa veloitettiin kortiltani. Reilu viikko kului ja sain sähköpostin, että heillä ei ole kyseistä turvaistuinta saatavilla. No sovimme sitten, että tilaukseni perutaan ja saan rahani takaisin. Nyt on kulunut kolme viikkoa, ei ole rahoja näkynyt. Useamman viestin olen lähettänyt.

Edelleen mainostavat kyseistä istuinta sivuillaan vaikka sitä ei ole saatavilla. Ihan huijausta.

Sain lopulta tilattua istuimen Amazon.de:ltä ja heidän kanssaan kaikki sujui aivan loistavasti! Vajaa viikko tilauksen jälkeen istuin oli jo meillä. Tuli vielä 10€ halvemmaksikin.
 
"mä"
näyttääkö sivuilla siltä että tuotetta olisi varastossa? itse tilatin kyseisestä paikasta vahingossa tuotteen jota ei ollutkaan varastossa. sen kanssa sain tapella monta viikkoa. laitoin jatkuvasti kyselyjä perään milloin tuotetta voisi saada. ensin piti saada juuri tämä tuote mitä ei sillä hetkellä ollut varastossa. lopulta ilmoittivat ettei sitä ole enää saatavilla ja kysyivät haluaisinko toisen tilalle. tätäkin sain odottaa kyselyjen kera aika pitkään. lopulta kuitenkin sain sen, ja hyvitystä takaisin päin. sitkeästi vaan yrität pommittaa sinne päin ja kysyä missä mennään. älä missään nimessä anna asian olla!!!
 
"pypylleröinen"
Me tilattiin tuolta kesällä turvaistuin, toimitusajaksi ilmoitettiin 4viikkoa. Tuli kuitenkin perille asti jo 3 viikkoa tilauksesta. Eikä ollut kyllä mitään ongelmia niiden kanssa muutenkaan...
 
cardican
Nyt lukee sivuilla ettei ole varastossa, mutta edelleen ko. istuimen voi sieltä tilata. Minulle sanoivat viestissä, ettei sitä istuinta saa enää mistään, sen valmistus on loppunut. Ihmettelen kovasti miksi edelleen sitä myyvät, kun eivät kuitenkaan pysty toimittamaan.

En todellakaan aio antaa asian olla. Haluan rahani takaisin. Laitoin eilen viimeisen viestin ja jos ei tule vastausta ja rahoja, niin otan yhteyttä kujuttaja-asiamieheen ja luottokuntaan. Kyllä nyt tuossa ajassa olisi jo rahojen pitänyt tulla.
 
cardican
Tilanne on edennyt nyt siihen, että otin yhteyttä luottokuntaan.

Kidsroomista en ole viesteistä huolimatta saanut rahojani takaisin enkä edes tietoa koska saan rahani. Viime viikolla lähettivät viestin jossa pahoittelivat tilannetta ja lupasivat selvittää asian. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Lähetin jo uudenkin viestin, johen en ole saanut vastausta. Kuukausi on jo kulunut.

Onneksi maksoin luottokortilla, enkä edullisemmaksi tulevalla vaihtoehdolla. Luottokortilla maksattaessa on edes joku todennäköisyys saada rahat takaisin, tuolla toisella vaihtoehdolla olisivat rahat varmasti kadonneet iäksi.
 
"Maria"
Tilasin kaksi turvaistuinta, toimitusaika sivun mukaan muutama päivä. Yksi istuin toimitettiin parin viikon kuluttua, ilman mitään selitystä siitä, miksi toinen istuin puuttuu. Kysyin meilillä, pahoittelematta ilmoittavat että toinen istuin tulee vasta aikaisintaan parin viikon kuluttua. Hyvä että sentään vastaavat meiliin, mutta ensi kerralla tilaan muualta. Olisimme tarvinneet istuimen heti, mutta en jaksa tapella hyvityksestä, helpompi odotella josko istuin tulee. Jos joutuisin vielä tästä putiikista tilaamaan, vahvistaisin ensin meilillä, onko tuote oikeasti saatavilla.
 
"Tiia"
Tilasin Gesslein F6 etu renkaat, tilaus luvattiin toimittaa 6 viikon kuluttua. Nyt tästä tilauksesta on aikaa melkein 3 kk:tta. Aina luvataan lähettää. Tänään perun tilaukseni. Olen vain jaksanut odottaa kun olen maksanut enkä niitä juuri ny ole tarvinnut, mutta nyt on jo kiire että saan tilattua renkaat muualta.
 

Yhteistyössä