Kokemus kahdesta sivarimiehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöakkanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöakkanainen

Vieras
Olin aikoinaan kahden sivarimiehen kanssa kerran tekemisissä puolen vuoden ajan päivittäin. Ne puhu keskenään JOKA IKINEN PÄIVÄ siitä miten on väärin kun kannabis ei ole laillista, vaikka se aiheuttaa vähemmän harmia kuin alkoholi. Ihan hyviä pointtejakin niillä joo, mutta miten voi joku päihde olla niin sydämen asia, että koko elämä pyörii sen ympärillä? Aika köyhä elämä. Olis tyytyneet kohtaloonsa ja juonu vaan sitä kaljaa ja viinaa.

No, kyllä nyt varmasti kaikki sivarimiehet ovat ihan samanlaisia.

Kummallista, mä tunnen lähinnä vain sivarimiehiä, eikä aihe ole niiden kanssa noussut juuri esille. Muutaman kanssa on joskus puhuttu, mutta se porukan vahvin kannabiksen laillistamisen kannattaja on kyllä armeijan käynyt...

No kylläkai sen nyt jokainen tietää millasia sivarit ovat. wannabehippejä, jotka haluaa vain ja ainoastaan elää lakia ja normaaliyhteiskuntaa vastaan.

Säälittäviä pellejä.

[QUOTE="vieras";27553848]No kylläkai sen nyt jokainen tietää millasia sivarit ovat. wannabehippejä, jotka haluaa vain ja ainoastaan elää lakia ja normaaliyhteiskuntaa vastaan.

Säälittäviä pellejä.[/QUOTE]
Varmaan sitten suuri osa on niitä, mutta mä en tunne sellasia. Mä tunnen vaan sivareita, joilla on joku vakaumus, yleensä eivät käyttele edes alkoholia. Ovat ne kertoneet, että sivarissa oli aika putoa porukkaa pääosin.

Ne, jotka haluaa elää yhteiskuntaa vastaan, on totaalikieltäytyjiä. Eihän sivari ole yhteiskuntaa vastaan mitenkään, vaan ihan yhteiskunnan järjestämä vaihtoehto armeijalle.

Kyllä intin käyneet miehetkin käyttävät päihteitä. Viinaa ja amfetamiinia. Tappelevat kadulla ja ovat äijiä. Tuntemani sivarit ovat hinteliä hippejä, jotka vetää kannabista ja pelaa tietsikkaa. Jos niille olis laittanut hameen päälle, niin naisesta menisivät.. pitkät tukat ja kynnetkin jo on valmiiksi.

mun mies on sivari, ei ole ikinä koskenut huumeisiin, ei polta, käyttää harvoin alkoholia. Ei ole vihreä, eikä edes kasvissyöjä, eikä vastusta armeijaa. Ammatin tai ulkonäön perusteella ei kukaan uskoisi sivariksi, eikä aina edes uskota kun kertoo olevansa sivari. Ihmiset vastaa yllättyneenä, että mitä sinäkö?? :D Ei hän valintaansa mainosta, mutta ei missään tapauksessa sitä häpeä. Sillä ei vain ole kovin suurta merkitystä hänen elämässään. Hän elää sillä että tämä oli hänen valintansa, valitkoon muut miten haluavat. Asioilla on aina puolensa ja puolensa, mutta yleistys ei kannata.

Kukaan tuntemistani sivarimiehistä (joista osan tunnen erittäin hyvin ja jotkut toiset vähän etäisemmin) ei ole koskaan lausunut minkäänlaista myönteistä sanaa kannabiksesta tai puoltanut sen laillistamista. Tosin kannabis ei ole muutenkaan ollut heidän puheessaan millään tavoin esillä.

Kuka itseään kunnioittava mies menee nykyään armeijaan. Aika harva.

Jotain maaseutujuntteja siellä pyörii opettelemassa sitomaan kengännauhoja, koska isi pakotti.

Voi lol.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöakkanainen;27553203:
Olin aikoinaan kahden sivarimiehen kanssa kerran tekemisissä puolen vuoden ajan päivittäin. Ne puhu keskenään JOKA IKINEN PÄIVÄ siitä miten on väärin kun kannabis ei ole laillista, vaikka se aiheuttaa vähemmän harmia kuin alkoholi. Ihan hyviä pointtejakin niillä joo, mutta miten voi joku päihde olla niin sydämen asia, että koko elämä pyörii sen ympärillä? Aika köyhä elämä. Olis tyytyneet kohtaloonsa ja juonu vaan sitä kaljaa ja viinaa.

et kai säälipimppiä antanut

Yhteistyössä