kokemuksia

no niin nyt kokemuksia...kiitos.
neiti on kohta 7 kuukautta ja haluaisin vierottaa sen tissistä pois.alkaa olla välil jo niin raskasta ku syö yölläki tai pikemminki käyttää huvituttina.

mitä minun kannattaa rueta antamaan nokkamukia,tuttipulloa vai mitä..
lopetanko kerralla??

kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille..

Monille lapsille tulee 8kk iässä ihan omasta takaa tisiisn hylkimistä! Se vois helpottaa vierottamista. Ja riippuu niin lapsesta mitä ruveta seuraavaksi antamaan. Mutta ite ehkä opettasin nokka mukille ja pikku hiljaa lopettasin tissittelyn! Ekana opetat juomaan siitä nokkiksesta :)

Mun mielestä on turhan rajua vierottaa yhtäkkiä. Meillä vierottuminen on vähitellen alkanut nyt kiinteiden syömisen myötä. Poika syö velliä ja tällä tavoin isäkin voi hoitaa viimisen iltasyötön. Nokkamukista ollaan kanssa juotu aina ruuan yhteydessä. Ja ikää nyt reilu 7kk.
Jos haluat vierottaa heti, niin sitten siihen tarvitaan joku muu rauhottelija yöllä tai muullon kun tissinkaipuu iskee. Lapsi ei vaan millään voi ymmärtää, että miksi palvelu ei yhtäkkiä pelaakaan kuten ennen ja siitä tulee hirveät raivarit luultavasti. Mitäs jos koittasitte esim. noista yösyömisistä eroon niin, että isä rauhottelis lasta?

Mulle neuvottiin, että yks tissisyöttö kerta kerralaan pois kerran viikossa. Esim. iltatissi jää viimeiseksi viikoksi. Vie hetken aikaa, mutta säästänyt pahoilta itkuilta. Lapsi tottuu eivätkä tissitkään tule liian täysiksi.

Yhteistyössä