Kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja MENOFEM
  • Ensimmäinen viesti
MENOFEM
Onko tällä palstalla Menofemin käyttäjiä, onko auttanut kannattaako yrittää? Itse käytin kaksi kuukautta Novofem hormoonivalmistetta enkä voinut jatkaa pidempään sivuoireiden takia. Tuo Menofemhän ei ole hormooni vaan joku olikohan tähkäkiminikinjuuri kapseli jota saa apteekista. Jos kenellä on käytössä, onko auttanut nimenomaan turvotukseen ja nukkumiseen.

Vesimies-56
Olen käyttänyt Menofemiä muutaman vuoden melko hyvin kokemuksin. Olen saanut niistä apua unenlaatuun ja yleiseen hyvinvointiin. Parin viikon takaisessa gynelogin tarkastuksessa todettiin kohdun limakalvon hieman paksuuntuneen. Papa oli ok. Tilanne tarkastetaan puolen vuoden kuluttua. Farmaseutti-ystävänäni oli luennolla kuullut että Menofemin pitkäaikainen käyttö saattaa aiheuttaa juuri kohdun limakalvon paksuuntumista. Lääkärini ei myöntänyt tällaista yhteyttä Menofemiin vaan sanoi että voin jatkaa niiden syöntiä. Pidän nyt kuitenkin pienen tauon ja seuraan tilannetta.

Menofemin käyttäjä
Itse olen käyttänyt tätä ko. tuotetta viime syksystä tähän päivään. Ohjeissa sanotaan, että se auttaa noin 10 viikon käytön jälkeen ja itselläni se piti ainakin paikkansa. Itseltäni lähti kuumat aallot öisin ja joskus päivisin pois ja sain nukuttua. Mutta nyt on taas alkanut itselläni tulemaan öisin jonkin verran kuumuutta ja olen heräillyt öisin. Voin sanoa, että muutaman kuukauden se auttoi minua todellakin. Lääkäri sanoin, että voin syödä sitä, kun kysyin syksyllä sitä häneltä. Mutta nyt olen taas miettimässä, että pitäisikö kokeilla hormoneja, kun pyysin varmuun vuoksi häneltä niitä syksyllä. Itse olen 52 vuotias ja kuukautiset tulevat vielä suunnilleen parin kuukauden välein.

alkuperäinen kirjoittaja
Kiinnostaisi vielä myös kuulla onko Menofemistä ollut nivelkipuihin apua. Itselläni on kipuja juuri jaloissa ja hormonivalmiste kyllä lopetti ne mutta sitten Novofemistä tuli niin paljon muita sivuvaikutuksia että oli pakko lopettaa.

Marjaana
Olen viiden vuoden käytön jälkeen lopettanut hormonihoidon kuukausi sitten ja aloitin samalla menofemin. Ensimmäisen viikon jälkeen oli yksi paha päivä kun hormonien vaikutus loppui ja menofemin ei ollut vielä alkanut. Sitten on pikkuhiljaa helpottanut. Öisin vielä hikoiluttaa jonkin verran ja päivisin silloin tällöin kuuma aalto, eilen vain yksi tänään vähän enemmän. Yllättävän hyvin olen pärjännyt.

Marjaana
Unohdin äsken kertoa, että nimenomaan nukkumiseen Menofem on auttanut. Pienistä hikoiluista johtuen herään usein,mutta uni on niin sikeää, että nukahdan heti uudestaan. Hormonihoidon aikana nukuin paljon huonommin.

Yhteistyössä