Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivotarjonta rv26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivotarjonta rv26

Vieras
Hei!

Tällä ihmettelen sellaista, kun ultrassa huomattiin, että meidän maha-asukki on mennyt jo raivotarjontaan ja ""kiinnittynyt sinne, niin, että epätodennaököistä että liikuttaa enää kuin keskivartaloa ja käsiä"".

Kuulostaa hyvin aikaiselta vaiheelta?! Rv 26 menossa. Tosin esikoista odottelen, ettei ole kokemuksia asiasta. ultraaja totesi, ettei ihan tavanomaista. Onko jollain tietoa/ kokemuksia, että ennustaako tällainen varhaista synnytystä? Sisätutkimuksessa kaikki oli ok.

Kiitoksia :)

Mulla oli samoin. Tosin mulla oli niin, että lapsivettä oli koko ajan normaalimäärän alarajalla oleva määrä, joten vaavi ei enää päässyt kääntymään. Joka tapauksessa synnytys käynnistyi rv:lla 39+3 vesien menolla, vaikka paikat oli jo kerennyt pehmenemäänkin, kun vauva tosiaan alhaalla mullakin köllötteli. Eli ei välttämättä merkitse aikaista synnytystä varmaankaan.

Mutta tosiaan eka vaavi mullakin ja neuvolatädin mielestä aika aikaisin alkoi kohdunkaula pehmeneen (jossain rv:lla 35 tai jotain...) ja kun vaavi oli alhaalla jo, niin aika vaikee olo oli lopussa, vaikka pikkunen vauva olikin.

Meidän asukki ollut rt:ssa jo rakenneultrasta lähtien eli rv19. Koko ajan ollut rt:ssa ja minulla meneillään nyt rv 39+5 ja mitään synnytysoireita ei ole vielä ainakaan ollut. Supistuksia oli, mutta nyt ne ovat loppuneet. Kai tämä asukki tulee sitten keralla ja vauhdilla pihalle tuolta?!

Tyttö syntyi raivotarjonnassa 04/04. En tiedä milloin oli niin asettunut, muuta ulos tuli. Ja ilman apuvälineitä. Yleisesti kuulemma joudutaan auttamaan imukupilla. Saattaa myös johtaa sectioon. en halua pelotella, miellähän siis tuli ihan luonnollisesti. Kovan työn tuloksena kylläkin. Ponnistus kesti 25min. eli ei kuitenkaan sen enempää.

Yhteistyössä