U
"uupunut"
Vieras
Jos olette molemmat vielä tai toinen ainakin ollut varattuja? Miten asia ratkesi, oliko tunteet molemminpuolisia? Voiko ystävyys jatkua tälläisistä tunteista huolimatta jos asioille ei tee mitään? Miten sais tollaset tunteet kuolletettua?
Itse olen tässä tilanteessa, kaikki alkoi siitä kun miespuoleinen ystävä kertoi kesällä olevansa ihastunut minuun, monta kuukautta torjuin kaikki ihastumisavautumiset mutta nyt on itsellekkin jostain kumman syystä tullut tunteita myös. Ärsyttää, sillä en halua että ystävyys menee pilalle, ollaan tunnettu vuosia. Molemmat suhteissa joissa ei kauheen loistavasti mene.
Auttakaa ja jakakaa kokemuksia! Kun vaan sais noi ajatukset taas siihen ystävyyteen ja unohtais kaiken muun.
Itse olen tässä tilanteessa, kaikki alkoi siitä kun miespuoleinen ystävä kertoi kesällä olevansa ihastunut minuun, monta kuukautta torjuin kaikki ihastumisavautumiset mutta nyt on itsellekkin jostain kumman syystä tullut tunteita myös. Ärsyttää, sillä en halua että ystävyys menee pilalle, ollaan tunnettu vuosia. Molemmat suhteissa joissa ei kauheen loistavasti mene.