Kokemuksia Yasmineista?

  • Viestiketjun aloittaja Nipsu
  • Ensimmäinen viesti
Nipsu
Kaipailen erilaisia kokemuksia Yasmineista. Se olisi nyt yksi vaihtoehto tai sitten Minulet jota olen joskus käyttänyt. Yasmin olisi vähempi hormonisempi. Eli hyviä ja huonoja kokemuksia voisi kertoo.

Nuvaring ollut puoli vuotta ja kaikki halut hävinneet. Muuten toimiva vehje. Samoin orgasmit laimentuneet renkaan kanssa, mutta johtuu varmaan tosta yleisestä haluttomuudesta.

Pakko olisi hormoneja syödä endometrioosin hoidoksi ja kipujen estämiseksi, muuten lopettaisin heti..
 
Leia
Olen syönyt yasmineita kolmen levyn verran,mutta vaihdoin sitten merkkiä kun eivät auttaneet ihoon. Muuten tosi hyvät sen 3 kk. ajan mitä niitä söin,ei pahoja sivuvaikuksia. Eli mielestäni ihan hyvä merkki,vaikkakin kokemukseni niistä jäi aika lyhyeksi...!
 
katzu
Olen käyttänyt vasta 1,5 kk Yasminia ja tuntuu vielä hyvältä ja on auttanut akneen. Edellinen merkki oli diane nova ja vei kaikki halut, mutta iho parani. Yasminesta ei ole ollut paljon mitään sivuvaikutuksia vielä.
 
mussukka
Itse ole käyttäny Yasmineja vähän reilun vuoden. Ihan alkua lukuunottamatta ei ole ollu mitään ikäviä sivuvaikutuksia. Silloin parin ensimmäisen kuukauden aikana menkat oli vähän epäsäännölliset ja pitemmät kuin ennen. Sitten tasaantui ja menkat lyheni ja kaikki kuukautiskivut katosivat enkä ole haluissa huomannu mitään eroa aikaisempaan.
 
minulla näin
Minulla myös yasminit vei halut, olen juuri vaihtanut pillerimerkkiä ja nyt vain odottelen tapahtuuko halujen suhteen parannusta. Muuten yasmineissa ei ollut moittimista.
 

Yhteistyössä