Meillä käytössä olleet jo kuukauden. Olen todella tyytyväinen. Vaipoissahan ei siis ole muovia, joka valmistetaan öljystä. Vaipoissa ei myöskään ole kemikaaleja lapsen ihoa vasten kuten muissa vaipoissa.
Meillä 1.v laiheliini myös, hyvin ovat pitäneet ripulit ja muut tavarat sisässään päivisin. Yöllä on muutaman kerran vuotanut pissa, mikä johtuu siitä että 8,5kg lapsi käyttää jo 9kg vaippoja. Koko mikä on 9kg asti on jo liian pieni (teippivaippa siis). Meillä käytössä teipit ja housuvaipat.
Hinta ei tosiaan ole huima. Mielestäni tämä on kyllä hyvä askel ympäristön puolesta, vaikka heitämmekin vaipat roskikseen käytön jälkeen. Se että sitä muovia ei ole, niin kuormittaa se silti vähemmän ympäristöä. Mietin vain yksi päivä että näyttää kyllä teippivaipan teipit muovilta? Vaikka valmistajan mukaan muovia ei siis ole.
Muotoilen vaippaa, pehmittelen ennen päälle laittoa, meillä se tuntuu toimivan hyvin.
Olen myös saanut aina housuvaipan sivut repäistyä auki.
Olin myös yhteydessä vaipan toimittajaan, sanoi että noin 2 viikon kuluessa pitäisi tulla kaikki mallit ja koot taas kauppoihin. Olivat kuulemma joutuneet vetämään tv-mainoksenkin pois koska todella suuri suosio oli ylittänyt kaikki toiveet vaipan menekissä.
Minäkin toivon että vaipan kehittely jatkuu edelleen kohti vielä parempaa. Ja hiukan paremmalla omalla tunnolla vaippaillaan. Meillä kestoilu ei ottanut tulta alleen vaikka sitä kokeiltiin, lapsi kiemurteli vaipoissa aina vaikka kuinka kokeiltiin monta kuukautta.
=)