KOKEMUKSIA TOPIKEITTIÖSTÄ?!

• Viestiketjun aloittaja rakentajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
rakentajan vaimo
Kertokaa siis kokemuksia,tarjous on pyydetty,keittiöön maalattu valkee rauhala,muualle valkeet normaalit ovet...mdf:ää ei mitään uria tms.Onko olleet maalatut ovet kestävät?Miten kestää puhistusta?Ollaan kumminkin lapsi perhe että pikkasen arveluttaa valkee maalipinta....Mut ihana ois!

alalla
Jos haluaa pieniä kolhuja ja lapsiperheen elämään kestävän oven, maalattu ovi ei välttämättä ole paras mahdollinen valinta. Kyllähän se maalipinta on kovin herkkä ottamaan itteensä, naarmuuntumaan ja kolhiintumaan. Sen pudistaminen ei ole mikään maailman vaikein homma, mutta kyllä siinä aika hyvin sormenjäljet yms. näkyy. En mä voi sanoa, että ei missään nimessä mdf-ovia lapsiperheeseen, koska ei mikään materiaali ole moitteetonta. Puolensa ja puolensa on kussakin. Mdf on "ihan jees", kun itse tiedostaa sen, että ihan älytöntä käsittelyä se ei kestä. (Mutta kuten sanottu, ei kestä mikään muukaan!)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:06 alalla kirjoitti:
Jos haluaa pieniä kolhuja ja lapsiperheen elämään kestävän oven, maalattu ovi ei välttämättä ole paras mahdollinen valinta. Kyllähän se maalipinta on kovin herkkä ottamaan itteensä, naarmuuntumaan ja kolhiintumaan. Sen pudistaminen ei ole mikään maailman vaikein homma, mutta kyllä siinä aika hyvin sormenjäljet yms. näkyy. En mä voi sanoa, että ei missään nimessä mdf-ovia lapsiperheeseen, koska ei mikään materiaali ole moitteetonta. Puolensa ja puolensa on kussakin. Mdf on "ihan jees", kun itse tiedostaa sen, että ihan älytöntä käsittelyä se ei kestä. (Mutta kuten sanottu, ei kestä mikään muukaan!)

Mikä se paras mahdollinen on?

Meillä topi-keittiön ainola-ovet(mdf) kermanvalkeana ollu jo 6,5 vuotta. Kohtalaisesti ovat kestäneet. Lapsia on kaksi ka eivät ole kyllä mitään kolhuja oviin saaneet. Lusikkalaatikosta on maali kulunut, mutta sellaisesta kohdasta, ettei näy ulospäin. Topin keittiöiden rungot ovat paksumpaa levyö, kuin monen muun valmistajan, eli kestävät pitempään.
Tyytyväisiä ollaan oltu.

Yhteistyössä