Kyllä mulle on sanottu et tuo värihomma pitää paikkansa, kummankin koiran kasvattaja... Toinen meillä mantteli ja toinen musta ja on niillä eroa kun yöllä ja päivällä.... Musta on niin rauhallinen ja hidas liikkeissään ja mantteli sellanen väkkärä että pois alta risut ja männynkävyt
Ihania kumpikin! Meillä koirat olleet tosi terveitä *kopkopkop*, mutta toki jo etukäteen olimme varautuneet, että ison koiran ell-kulutkin on isompia.
Ruokaan uppoaa aika sievoinen summa kuussa kaikkine herkkuineen yms.
Mantteli tuhosi meillä pentuna kaikkea sohvakalustoista lähtien, mutta musta ei ole ikinä tehnyt muuta tuhoa kun yhteen sukkaan reiän
Koirien koulutus täytyy olla tiptop -kuten aina ja rodusta riippumatta- mutta tätä rotua ei fyysisesti pysty hallitsemaan (varsinkaan jos on kaksi narun päässä..!) joten johtajuuden yms on oltava kunnossa.
Meillä riekutaan ja hillutaan pihalla ja koirat sit melkein nukkuu sen ajan kun ovat sisällä. (Toinen toki katsoo tv:stä lempiohjelmansa ja toinen käy mun kanssa suihkussa ja saunassa

)
Siisteysintoilijalle en todellakaan suosittele, vaikka itse en ole karvoja kokenut niin pahaksi kun jotkut, niin se kuola.......... Huhhuh......
Herttaisia, ihania, sydämellisiä, perherakkaita höppänöitä <3
(Huomioi myös mahdollinen auton vaihto yms koiran kasvaessa........

)