Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:ja me haaveillaan älvärin avaimet käteen paketista... =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja mutteri, hyvältä näyttää tuo,siinä olis ainakin tilaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja mutteri, hyvältä näyttää tuo,siinä olis ainakin tilaa =)
hih.. mä arvasin että sä pomppaat tähän pinoon .. hih.. juu, toi olis kiva.. tooooooodella kiva .. mun koti :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:ja me haaveillaan älvärin avaimet käteen paketista... =)
meillä on semmoinenja tyytyväisiä ollaan!
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja mutteri, hyvältä näyttää tuo,siinä olis ainakin tilaa =)
hih.. mä arvasin että sä pomppaat tähän pinoon .. hih.. juu, toi olis kiva.. tooooooodella kiva .. mun koti :heart:![]()
joooo, ihan niinku sä sanoit päivällä, ei tää pino oo mulle, mutta hyppään siihen kumminkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja remonttironja:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:ja me haaveillaan älvärin avaimet käteen paketista... =)
Paljon tuli maksamaan kokonaisuudessaan? Miksi älvärillä on niin huono maine, paljon negatiivista oon kuullut?
Alkuperäinen kirjoittaja remonttironja:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:ja me haaveillaan älvärin avaimet käteen paketista... =)
Paljon tuli maksamaan kokonaisuudessaan? Miksi älvärillä on niin huono maine, paljon negatiivista oon kuullut?
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:me on laskettu et 140 000 e tullaan saamaan pihaa myöten kaikki valmiix...
liittymät ym...laskettuna matkaan jo...