Kokemuksia talopaketeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
Ollaan harkittu että aletaan rakentamaan.. Kotitalon malli R 140-2 .. onkos kellään?? ollaan tuohon tykästytty .. ja sit yleensäkkin eri talopaketeista kokemuksia? Kiitos :flower: kaikenlaisia, mitä vaan.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ja mutteri, hyvältä näyttää tuo,siinä olis ainakin tilaa =)

hih.. mä arvasin että sä pomppaat tähän pinoon .. hih.. juu, toi olis kiva.. tooooooodella kiva .. mun koti :heart: :)

joooo, ihan niinku sä sanoit päivällä, ei tää pino oo mulle, mutta hyppään siihen kumminkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
ja mutteri, hyvältä näyttää tuo,siinä olis ainakin tilaa =)

hih.. mä arvasin että sä pomppaat tähän pinoon .. hih.. juu, toi olis kiva.. tooooooodella kiva .. mun koti :heart: :)

joooo, ihan niinku sä sanoit päivällä, ei tää pino oo mulle, mutta hyppään siihen kumminkin :D

kyl sä vaan tähän pinoon tulla saat, ilomielin ;) :)

Alkuperäinen kirjoittaja remonttironja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ja me haaveillaan älvärin avaimet käteen paketista... =)

meillä on semmoinen :D ja tyytyväisiä ollaan!

Paljon tuli maksamaan kokonaisuudessaan? Miksi älvärillä on niin huono maine, paljon negatiivista oon kuullut?

en vain osaa sanoa, ehkä maine johtuu huhunhuhunhuhusta, harvalla kuitenkin pahaa sanottavaa, jotka ovat rakentaneet =) tavisperheen tavistalo kuten olen sanonut =) nykyhinnoista en tiiä, meiän talo jo 5vuotta vanha =) ja ehkä maine johtuu siitäkin, että onhan tää erilainen kuin suomalainen talopaketti, mutta kuka sen sanoo että huonompi =) eli tässä mun kommentti tähän pinoon :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja remonttironja:
ja me haaveillaan älvärin avaimet käteen paketista... =)

meillä on semmoinen :D ja tyytyväisiä ollaan!

Paljon tuli maksamaan kokonaisuudessaan? Miksi älvärillä on niin huono maine, paljon negatiivista oon kuullut?

mäkin oon kuullu vaan huonoo..
mut miksi niitä rakennetaan niin paljon että on pitkälle toiselle vuodelle jonot jos ne kerran on niin huonoja ???

|O

me on laskettu et 140 000 e tullaan saamaan pihaa myöten kaikki valmiix...
liittymät ym...laskettuna matkaan jo...

me on laskettu et 140 000 e tullaan saamaan pihaa myöten kaikki valmiix...
liittymät ym...laskettuna matkaan jo...

Rakentajana kysäisen, että onko tämä älväri vai joku muu talo? Minkä kokoinen? Entä tontti, vuokra/oma? Rakennattako itse vai rakentaako joku muu?

Kuulostaa nimittäin aika halvalta... Eihän vaan tee tiukkaa pysyä budjetissa? Vaan sehän on suhteellista :)

Yhteistyössä