lucifer
pukki toi tuommoisen, millaisia kokemuksia teillä on? onko maineensa väärti?
kauniin valon se kyllä luo huoneeseen.
kauniin valon se kyllä luo huoneeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja määä;27769714:Tyttö 3v käy aina välillä nuolasemassa sitä muuta kokemusta ei ole, niinku sen "voimista"
sekaan mahtuu jopa teitä asennevammaisia.:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kokemus tämäkin;27770062:Kokemukseni oli seuraavanlainen: silmäni meinasivat pullistua päästä, kun moinen ruma hökötys paljastui joululahjakääröstä. Lamppu meni piiloon peräkammarin perimmäiseen kaappiin, koska sille ei todellakaan ollut sijaa tönössämme.
Kävipä sitten niin, että meille syntyi vauva ja kaipasimme himmeää yövaloa. Tällöin muistin tuon ruman lampun ja kaivoin sen käyttöön. Ja siihen käyttöön se olikin oikein hyvä. Päivällä se oli piilotettuna sängynalle ja yöllä se oli senvertaa esillä, että siitä sai himmeän imetysvalon.
Minkäännäköisiä hihhulivaikutuksia en sen huomannut aikaansaavan. Lamppu siinä missä mikä tahansa muukin lamppu.
Mikähän into lapsilla on nuolaista sitä kaameen makuinen... (ei, en ole maistanut... )Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27770032:En tiedä vaikutuksista, mutta toimii hyvin lasten yövalona... ja tuntuu myös maistuvan
etpä tietenkään:saint:Alkuperäinen kirjoittaja määä;27770086:Mikähän into lapsilla on nuolaista sitä kaameen makuinen... (ei, en ole maistanut... )
mikä taika? niitä näkyy olevan nykyään sydämenkin muotoisia ja ovat ihan kivannäköisiä nuo normaalitkinMä sain teininä lahjaksi. Myin pari vuotta sitten kirpputorilla, kun oli aika ruma, eikä sille ollut paikkaa täällä. Se taika nyt on korvien välissä, jos on ollakseen.
tuikuista en ole kuullutkaan. pitääpä googlettaameillä on pari suolakivituikkua. Mun mielestä ne on tosi kauniita
Meillä jäi lattialle yksi vahingossa muuton ajaksi ja kyllä tykkäsi eläimetkin käydä sitä nuolemassa
tämäpä oli mielenkiintoinen juttu, muksulla infektioastma...Mä ostin mun rasitusastmasta kärsivälle siskonpojalle sen suolaruukun saunaan laitettavaksi.
Se siis ripustetaan saunaan kiukaan yläpuolelle ja se sitten saunan lämmetessä muodostaa samanlaisen efektin kuin niissä aidoissa suolahuoneissa. On helpottanut kuulemma kovasti pojan oloa, varsinkin infektiokausina.
Siitä en tiedä toimiiko sellainen suolalamppu yhtä tehokkaasti kun ei lämpene niin paljoa ja tila ei yleensä ole niin rajattu.
Olen nyt kokemukseen perustuen hankkimassa tuota myös, meidänkin lapsella infektioastma. Ja lapsi kun tykkää saunassa istuskella niin jos siitä vielä kovasti hyötyä on niin mikäpä jottei...tämäpä oli mielenkiintoinen juttu, muksulla infektioastma...
täytyypä käydä katsomassa ja testataOlen nyt kokemukseen perustuen hankkimassa tuota myös, meidänkin lapsella infektioastma. Ja lapsi kun tykkää saunassa istuskella niin jos siitä vielä kovasti hyötyä on niin mikäpä jottei...
Niitä ruukkuja myydään luontaistuotekaupoissa "Köyhän miehen suolahuoneena". Maksaa sellaisen kolmisenkymppiä ja ne suolaköntit kestävät melko pitkään. Ainakaan siskolla eivät ole näkyvästi kuluneet juurikaan, vaikka kaksi vuotta jo ollut käytössä.