Kokemuksia StylePit verkkokaupasta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "unnunnunnu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"unnunnunnu"

Vieras
Hei!

Olisin kovin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia StylePit nimisestä verkkokaupasta? Itselleni täysin uusi eikä äkkiseltään löytynyt kavereistakaan kuka olisi tilanut/tietäisi jotain.

Tilasin noin kuukausi sitten Stylepitiltä tuotteita. Tuotteet saapuivat vkon sisällä ja maksutapana käytin kätevästi Klarna laskua, joka saapuu erikseen sähköpostiin. Sain siis nähdä tuotteet ennen kuin maksoin.

Palautin kuitenkin yhden tuotteen, ja laitoin sen postiin n.2vkoa sitten. Kyselin eilen asiakaspalvelusta, että joko tuote on saapunut heille, ja vastaus oli negatiivinen. Nyt sitten tässä jännitetään, että saapuuko tuote ikinä heille, vai tuleekos kohta postissa lasku siitä.

Ei kannata tilata tästä STYLEPIT kaupasta! vaikka tilasin 300 e arvosta ja heti pankkisiirrolla maksoin niin pakettia en saanut. Ilmoittivat, että on lähetetty, mutta seurantakoodilla sitä ei löytynyt ja tylysti kieltäytyivät hoitamasta asiaa. Sanon vaan että kiertäkää kaukaa tämä liike. Saa nähä saanko rahoja takasi millään?

Olen tilannut jo useita kertoja, lähinnä lastenvaatteita. Tilaus tullut vaihtelevasti 5-7 pvän kuluttua. Ei ole mitään ongelmia ollut.
Erityisesti iloinen olen taannoisesta alesta, josta sain vaatteita ja kenkiä todella edulliseen hintaan.
Toivottavasti sinunkin paketti löytää perille. Itse olen maksanut aina verkkopankkimaksuna.

Tilasin kaksi viikkoa sitten sieltä laukun ja ei ole näkynyt,he sanoivat että viallinen lähetystunnus ja että se olisi nyt suomen postilla hoidossa. Sain selville että postissa paketti ei ainakan ollut ja olen nyt lähettänyt heille viestin että haluan rahat takaisin tai uuden tuotteen. Jos eivät vastaa vien asian korkeammalle tasolle. En tilaisi sieltä enää koskaan!

Minä tilasin just viikko sitten ja tänään tuli paketti. Ihan oikea tuote tuli. Ainoa "outo" juttu oli että lähetystunnuksella ei löytynyt yhtään mitään tietoja. Saapumisilmoitus kuitenkin tuli ja sillä hain paketin.

Tilasin kaksi viikkoa sitten vaatteita, mutta ei ole vieläkään näkynyt ja seurantakoodillakaan ei näy että paketti olisi lähtenyt. En ole kuitenkaan maksanut vielä mitään, koska en luota yhteenkään nettikauppaan (näköjään fiksu päätös). Asiakaspalvelu on harvoin näin tylyä ja ala-arvoista. Omasta kokemuksesta suosittelen kiertämään kaukaa.

Kolmena eri kertana oon tilannut ja ei ole ollut ongelmia. Paketit on tullut aina alle viikossa ja tuotteet ollut sitä mitä pitikin. Hinta-laatusuhdekin todella hyvä. Itse olen maksutavaksi valinnut aina laskun. :)

Yhteistyössä