kokemuksia sektioäidit

Hannie
Esikko leikattiin ja kuopus syntyi esikon ollessa 2v3kk.Johtui suurimmaksi osaksi siitä,kun ei pikkuherraa alkanut yrityksistä huolimatta kuulumaan :ashamed: Odota nyt puolisen vuotta sanottiin mulle sairaalassa.Jos sektio on tehty ahtaiden paikkojen takia,todennäkösimmin leikataan uudelleen.Mulle ei näin käynyt kyllä vaikka todettiin ahdas lantio esikon kanssa.
Raskas sujui normaalisti!

Pomperipossa
Ekan ja tokan välillä kolme vuotta, esikoinen oli siis 2v3kk, kun tulin todella helposti, melkein puolivahingossa raskaaksi. Esikoisen jälkeen suositeltiin vuoden väliä.

Olen taas raskaana, ja tämä tapaus oli oikea yllärien ylläri, vaikkakin kovin tervetulleeksi ja jo nyt kovin rakkaaksi koettu sellainen. Kuopus oli 8,5kk, kun tulin raskaaksi. Mulla ehti olla vain yhdet kuukautiset ja imetin yhä kuopusta. Molemmat lapset syntyneet sektiolla ja kaikki raskaudet sujuneet hyvin ilman ongelmia. Viimeinen raskaus tosin vasta puolivälissä, joten toivotaan senkin sujuvan hienosti loppuun saakka.

Onnea yritykselle! :heart:

kärppä79
Minäpä kysyin tuota asiaa ihan neuvolan lääkäriltä ja hänen mukaansa mitään suositusta tai kieltoa ei tuohon uudelleen raskaaksi tulemiseen enää ole.Eli ei muuta kuin yritystä... ;) Ehkäpä minäkin sektioäitinä uskaltaisin jo haaveilla uudesta pienestä nyytistä..

emppu2
TYttö syntyi sektiolla 06/2003, ja kätilö vaan vitsaili sairaalasta lähtiessämme, että tulehan vuoden päästä uudestaan! Yhdeksän kuukauden päästä aloinkin sitten odottamaan tätä masuasukkia :) :heart:

jimin äiti
Jimi syntyi hätäsektiolla 7,5kk sitten, imetys lopeteltiin vähän aikaa sitten, nyt olen raskaana. Olin kuitenkin jo raskaana imettäessäni. Yhdet menkat kerkes mullakin tulla välissä.

Yhteistyössä