T
työtön
Vieras
Eli onni potkaisi ja ensi viikolla olen menossa työhaastatteluun, jossa on yksilöhaastattelu, ryhmähaastattelu sekä tietokoneella tehdään tehtäviä. Millaisia kokemuksia teillä on ryhmähaastattelusta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mistä asioista ryhmässä keskustellaan vai kyseleekö työnantaja kaikilta samoja kysymyksiä vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mistä asioista ryhmässä keskustellaan vai kyseleekö työnantaja kaikilta samoja kysymyksiä vai mitä?
no meillä ainakin kyseltiin samoja kysymyksiä kaikilta, ja sit taisi olla pari sellaista yleistä aihetta, mistä käytiin keskustelua. kaikkea kyseltiin, ihan niin kuin yksilöhaastattelussakin, eli minkälaisena työntekijänä näkee itsensä (hyvät/huonot puolet), minkälaisessa roolissa toimii yleensä tiimissä, miten toimisit erilaisissa käytännön tilanteissa yms.
Alkuperäinen kirjoittaja mk:Mä olen ollut fysioterapeutiksi pääsykokeissa niin, että oli joku tehtävä mikä piti ratkaista. En päässyt läpi, joten sinänsä mua ei kande kuunnella
Mutta sittemmin muun kokemuksen kautta sanoisin, että mieti mitä ne hakee siinä. Esim. Jos haet esimies tehtävään niin jäätkö muiden jalkoihin. Tai jos haet sosiaalityöntekijän tehtävää niin miten purat tehtävän ja kohtelet muita nolaamatta heitä yms. Huonoja karrikointeja, mutta pointti tuli varmaan selväksi?
Paljon Onnea matkaan :wave: