Kokemuksia runsaasta painonpudotuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "karita"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"karita"

Vieras
Onko paikalla ihmisiä, jolla on kokemusta reilusta painonpudotuksesta? Olen kaverini onnistuneen kokemuksen innoittamana vakavasti harkinnut Xtravaganzaan liittymistä ja uskon, että saisin sen avulla pudotettua 20-30 kiloa painostani. Pitkällä aikavälillä tapahtuva laihtuminen olisi toki parempi, mutta vuosien jojolaihduttaminen on osoittanut minulle, ettei itsekurini riitä siihen. (Xtravaganzassahan on myös ideana elämäntapojen muutos.) Pohdin vain mm. sitä, että miten venynyt nahka sopeutuu suht nopeassa tahdissa tapahtuvana painonpudotukseen. Jääkö vatsalle, käsivarsiin, reisiin jne tyhjät nahkapussit roikkumaan??? Yhtä rumaahan se olisi, terveellisempää tosin ;) Eli kysynkin nyt runsaasti painoa pudottaneilta että A) paljonko painoa putosi B) millä aikataululla C) millä menetelmällä D) sopeutuiko iho painonpudotukseen vai jäikö teille päälle 20-30 kiloa liian suuri nahkapussi :P Kiitos vastauksista!

Mä laihduin ihan ylläen 55 kilosta 48 kiloon. Kuulostaa uskomattomalta mutta lahdun heti kun en käy lenkillä enkä syö ''rehuja''.
Aamulla kaurapuuro voisilmällä ja ''sinisellä'' maidolla.
Päivällä pasta-liharuokaa yms. kotiruokaa, mitä milloinkin.
Iltaisin marjakeittoja jne itsetehtynä.
Leipää syön todella vähän.
Unohda light-tuotteet ja muut hömpät.

Itse olen kuulunut Xtrvaganzaan kohta 2 vuotta ( aloitin 05-09 ). Tavoitteena oli 30 kg pudotus.
Tällä hetkellä vaaka näyttää - 35 kg ja jatkan edelleen. Uutena tavoitteena on nyt n. - 40 kg. Aika tavoitetta en koskaan asettanut. Tällä hetkellä mennään päivä kerrallaan- aika jänteellä.

Iho on kyllä sopeutunut, mutta toki löysää löytyy. Uskoisin, että tilanne olisi parempi, jos olisin pystynyt käymään enemmän kuntosalilla.

Xtravaganza on todellakin elämäntapamuutos, ei laihdutuskuuri.

Onnea koitokseen, mihin menetelmään päädytkään!

Moi, Minä en kuulu xtravaganzaan enkä käy kuntosalilla, yksinkertaisesti en löydä sille aikaa mutta laihdutin 30 kiloa 80 kilosta eli nyt painan 50 kiloa. Löysää oli varsinkin lantiolla lasten saannin jäljiltä mutta kotona käytän nilkkapainoja ja päivittäin käytän 15 minuuttia crosstrainerilla polkemiseen. Olen erittäin tyytyväinen ja olen sitä mieltä että vaikka jäisikin löysää ihoa niin näytän ja tunnen oloni paljon terveemmäksi ja ihan uskomattoman paljon itsevarmemmaksi. Ainoa mitä tarvitset on luja päätös laihtumiseen!!!!!

Yhteistyössä