Menin tonkimaan roskista, ja testissä oli hailu haamu :/ Toki tiedän, ettei sitä kannata enää myöhemmin katella, mutta jäin tässä miettimään sitä, että onko monella muuttunu plussaksi?
Tein siis eilen testin aamupissasta kp 22/25-27, ja sitten illalla sitä katsoessa siinä on hailakka haamu.. testi on apteekin First signal herkkyys 10. Testin tehtyäni kääntelin ja pyörittelin sitä käsissäni, ja en havainnut mitään viivanpaikkaa tms..
Valitettavasti noihin first signalin testeihin tulee AINA roskishaamu / viivanpaikka, välillä todella selväkin Mutta toivotaan, että se muuttuis sulla vielä oikeeks plussaks :hug:
KS09 Kiitos, juuri tuota tietoa kaipasinkin. Toisaalta haluaa, että se muuttuu plussaksi, toisaalta taas haluan parisuhteeni ensin kuntoon :'( Olenkin tässä päätänyt, että yritys loppuu tähän kiertoon..ainakin toistaiseksi..
Mulla taas First Signal EI näyttänyt viivanpaikkaa eikä roskishaamua tunnin sisään..
Nythän mulla on eiliseltä kaksi viivanpaikkaa testiajan sisään bongattu mutta tänää aamulla ihan puhdas nega ilman viivanpaikkoja.. Miten sama testi voi antaa viivanpaikan tai olla antamatta..
Mulla toi First Signal on KUIVUTTUAAN näyttäny sen viivanpaikan...paitsi kerran tai kaks ei tainnu tulla yhtään mitään siihen testiviivan kohdalle, ja aika monta on niitäkin tullu tehtyä...