Kokemuksia rasvaimuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Imutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Imutus

Vieras
Onko kellään kokemuksia rasvaimusta? Olen tässä illan surffaillut ja lukenut keskusteluita aiheesta. Olen päättänyt itse sellaisessa käydä heti kun saan säästettyä rahat. Mietityttää vaan, että tohtisko mennä Tallinnaan, hinnat puolet halvemmat siellä...?

Ja saanko pyytää, että henkilöt, joilla ei oikeaa tietoa aiheesta (rasvaimut, kauneuskirurgia tallinnassa yms.) eivät tulisi louskutteleen leukojaan tähän ketjuun, kiitos! =) :flower:

Itse haluan rasvaimun, sillä minulla on suhteettoman ihraiset reidet. Olen normaalipainoinen, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Ei auta liikunta ja ruokavalio tähän ongelmaan, kun on sukurasitteena paksut reidet ja pohkeet. Ja nyt olen kyllästynyt niihin. En ikinä voi ostaa saappaita, jopa jotkut nilkkurit ei mene ylös asti kiinni. Huosuja on todella vaikea löytää, koska vyötärö on hoikka ja jalat paksut. Ikinä en voi päälle laittaa shortseja tai hametta, joka paljastaa reittä tai tiukkoja pillifarkkuja. Koska jalat on niin törkeen läskiset, yöks!

Hö, olenks mä ainoa täällä, joka kärsii tiukasti istuvasta läskistä...? :D

Tietääkö muuten joku, että mitä noissa hinnoitteluissa tarkoittaaa nuo alueet, kuinka iso yksi alue on?

Ikävä kertoa teille, mutta se läski palaa teille noihin paikkoihin muutamassa kuukaudessa.

juupa juu, ja sä oletkin varsinainen asiantuntija... :D

Käsittääkseni menee puoli vuotta, ennen kuin tulokset edes näkyy! Rasvasolut poistetaan eikä aikuisella tule enää uusia tilalle. Jäljelle jääneet rasvasolut toki voivat turvota ja näkyä lihomisena, mutta kuten kerroin, olen normi painoinen, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Eli tuskin lihon.

[QUOTE="vieras";22203383]Ja monellako normaalipainoisella on pohkeissa liikaa rasvaa? Paksut pohkeethan monella suomalaisella on, mutta onko ne sulla paksut rasvakudoksen vuoksi?[/QUOTE]

Juu, kyllä ja ihan läskiä on ja paljon. Pohkeissa, nilkoissa, polvissa, reisissä... jalat on kuin tukit. Ylävartalo hoikahko.

Kuumimmat

Yhteistyössä