Kokemuksia raskauksista, jotka ovat alkaneet e-pillereistä huolimatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-Pilleristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

E-Pilleristi

Vieras
Haluaisin kuulla miten mahdollista/ mahdotonta on tulla raskaaksi vaikka söisi e-pillereitä. Unohdin edellisen liuskan aikana yhden tabletin (7.-9. tabletti), josta viikon kuluttua tuli viikon kestävät "kuukautiset".
Nyt on ollut hirveää väsymystä ja pahoinvointia. Tänään jopa niin voimakasta, että oksensin.
Normaaleja kuukautisia ei ole tullut, koska jatkoin seuraavan pillerisatsin heti perään. Vai voiko pahoinvointi johtua tuosta kahden pillerisatsin peräkkäin syömisestä... :o
Muita oireita ei ole. Lämpö on normaali, rinnoissa ei mitään jne....

Mulla jäi viime listasta viimenen tabu ottamatta. Lista loppu sunnuntaina, niin huomasin keskiviikkona että on ottamatta. Menkat tuli, mutta oli aika niukat, ei normaalit. Aloitin kuitenkin normaalisti uuden listan, mutta koko ajan mietin että oonkohan raskaana...

Mullakin ne "menkat" ei ollu ihan normaalit, kesti sen viikon ja vuoto oli ajoittaista; aamulla saattoi vuotaa, illalla ei. Yön aikana oli taas tullut ja aamulla ei mitään... :o

Mulla vähäm sama juttu. Synnytyksestä on kulunut melkein 9kk, ja aloitin pillerit pari kuukautta sen jälkeen. Lääkärissä ei ollut antaa minulle aikasemmin käyttämääni melianea ja sain sille korvaavan tuotteen jota söin sitten sen puolivuotta nyt sitte aloitin melianet ja taukoviikon 5 päivä menossa eikä menkkoja näy. Onko tämä ihan normaalia? Vai voinko olla raskaana?
Aikasemmin kun olen käyttänyt melianea niin menkat on tullu aina ajallaa ja tiesin jopa mihin kellon aikaa ne alkavat.

Viime viikolla vietettiin mun "unohtuneen pillerin" 11 v synttäreitä =)

minipillereitä söin ja yhden unohdin illalla ottaa - paikkasin sitten komiasti aamulla ja kun niiden kanssa ei kuukautisia välttämättä tule ollenkaan niin olin sitten 14 vkoa raskaana ennenkuin tajusin asian ja sitten se varmistettiin. Ei ole tuo pillereiden syönti mitenkään lapseen vaikuttanut, tai ei ainakaan vielä ole mitään oireita ollut.

Onks minipillereissä enemmän vai vähemmän hormonia? Mä syön Harmonetia. Tekis kyl mieli vaihtaa minipillereihin, just ton "menkattomuuden" vuoksi :) jos tässä nyt ei raskaana olla.
Tilasin netistä jo testejäkin. Kun työkaverit on viikon hokeneet, että "raskaana sä oot". Eihän pillerit voi testitulokseen mitään vaikuttaa? :o "en mä mikään tyhmä oo, mut..." :D

mun raskaus todettiin viikolla 16, yks pilleri oli jäänyt väliin. Ihan tavallinen raskaus. Ei pahoinvointia eikä muitakaan ongelmia. Lapsi on kyllä vähän ongelmallinen 20-vuotias ;D

Yhteistyössä