Kokemuksia PV:sta kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja Points
  • Ensimmäinen viesti
Points
Ajattelin tilata sen kolmen kappaleen "vihko sarjan" eli laihduttaa ns. kirjekurssin avulla. Nyt en vain osaa päättää tilaanko vihkot vai cd-rompun. Kokemuksia kannattaako laihduttaa painonvartijoissa, etenkin kirjekurssilla, kiiiiiitooooooos :)
 
lootus75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2004 klo 20:42 Points kirjoitti:
Ajattelin tilata sen kolmen kappaleen "vihko sarjan" eli laihduttaa ns. kirjekurssin avulla. Nyt en vain osaa päättää tilaanko vihkot vai cd-rompun. Kokemuksia kannattaako laihduttaa painonvartijoissa, etenkin kirjekurssilla, kiiiiiitooooooos :)

Ilman muuta kannattaa laihduttaa painonvartijoiden avulla. Mieheni tiputti 41kg ja voitti vuoden 2002 vuoden mieslaihduttaja tittelin.
 
kastehelmi

Kolmen viikon aloituksesta pääset hyvin alkuun, mutta cd-rompussa on muutakin materiaalia, joka tulee hyvin painonhallintaa. esim. ostajan opas, josta näkee elintarvikkeiden pistemääriä. Välillä kannattaa käydä ryhmässä vierailemassa jos mahdollista ja saa motivaatiota roppakaupalla lisää kun näkee ettei ole ainoa, joka on päättänyt etsiä itselleen sekä hoikempaa olemusta ja pirteämpää olotilaa. Onnea matkaan ! Korvaa herkut tms. jollain uudella mukavalla asialla, esim. kävelylenkki, uusi lehti, kukka itselle ja haasta perheesi mukaan esim. ruusu jokaisesta lähteneestä kilosta ! Pienin askelin, hiljaa hyvä tulee !

 
Itse pudotin 27kg paikkareissa ja sielä nyt työskentelenkin. Suosaittelen tilaamaan Leidibäkin siitä löytyy sekä romppu että vihkosia että päiväkirjoja, ostajanopas ja paljon muuta nyt en ole varma mutta taisi olla myös pistelaskin. En muista ihan tarkasti mutta rompun voin luvata että se siitä varmuudella löytyy. Hintaa paketilla on 95e eli saman varran menee kun käy 10 kertaa ryhmässä, eli pidän sitä aika halpana ratkaisuna. Jos tilaat kirjekurssin niin voit 12 viikon aikana käydä myös ryhmissä kuuntelemassa luentoja ja hinta oli aika samaa luokkaa kun edellä mainitulla bäkillä. Tilata voit halutessasi vaikka netinkautta.

T:Heidi81 joka on hyvin tyytyväinen painonvartijoihin
 
Olen itse laiduttanut painonvartioissa 20kg ja yksi kaverini just sai kunnia jäsenyyden tiputti 74kg ja nyt yksi kaveri on kirjekurssilla j aon mennyt 14kg sano et tosi helpolla. Mulla on nyt noin 10kg pudotettavaa j aajattelin omin päin jotenki selvii mut katellaan käyn salilla 3-5 kertaa viikossa piti jo kesäksi saada pois, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaa ;)
 

Yhteistyössä